Beantwoorden
cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Mails sturen met de gratis VPN Betternet gaat niet

Beste,

 

Ondanks alle controle, geduld en instelwerk lukt het mij niet een mail te versturen met de gratis versie van Betternet (Vpn).

Iemand een antwoord/oplossing aub?

 

En ... als ik dan toch een Vpn aanschaf (ik ben nu gewoon louter aan het testen met een vpn ... en stoot toch op heel wat problemen 😞 ) ... welke Vpn raden jullie dan aan??

 

Alvast hartelijk dank ... en hopelijk wat return op mijn vraag ... want dit is mijn allereerste bericht hier! 🙂

 

Groetjes

Cla

Tags (2)
0 Likes
17 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mails sturen met de gratis VPN Betternet gaat niet

off topic

 

@igvfer mijn agenda en contacten staan in Thuderbird, op mijn smartphone en op mijn tablet. Ik synchroniseer met MyPhoneExplorer. Dit is wel manueel. Ik weet immers wel of ik contacten toegvoegd hebt en of ik mijn agenda aangepast heb. De veranderingen in contacen of agenda kan ik op om het even welk van mijn drie toestellen doen. 

Op smartphone en tablet wil ik niet dat alles bij de grote zoeker staat. Daarom zijn contacten en agenda enkel lokaal. Bij de installatie van de app MyPhoneExplorer moet je er direct wel aan denken om het synchroniseren uit  te zetten al die grote ondernemingen.  

0 Likes
cla
Professional Weetjesweter
Berichten: 45
Wereld gedichtendag Complimentendag On a roll... Dat loopt vlotjes.

Mails sturen met de gratis VPN Betternet gaat niet

Ik kan je antwoord alleen maar beamen … ware het niet dat we allemaal wel eens iets downloaden dat heel misschien illegaal zou kunnen zijn (waar ligt de grens momenteel hé??)

Maar ik sluit me voor 95% aan bij je antwoord (ik zou het dus voor die resterende 5% doen …).

Daarom ook dat ik eerst een gratis Vpn heb uitgetest … want wees eerlijk … het woord en stuk software VPN is momenteel hot … en je zou haast denken dat je niet meer mee bent met de tijd als je geen VPN installeert!

Ik ga dus ook die vpn eraf zwieren … in die tijd dat we communicren heb ik er eigenlijk nog geen enkele keer nut bij gehad … dit wil dus al veel zeggen hé!

Toch bedankt voor je inbreng ...

 

Wat die synchronisatie van outlook betreft … als je werkt met de producten Microsoft office 2013 of 2016 (dus niet de 365 versies) kun je bij mijn weten niet synchroniseren (heb ik al heel veel en lang op gezocht … echter zonder resultaat 😞 ).

Ik exporteer (in office outlook dus) en importeer mijn agenda (ik gebruik als android versie gmail/agenda) … en dat gaat heel vlot moet ik zeggen.

Het is natuurlijk een manuele karwei … en ik weet niet of ik je daar een plezier mee gedaan heb! 🙂

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Mails sturen met de gratis VPN Betternet gaat niet

@cla

Ik gebruik de 365 versie. Als je een oplossing weet stuur dit via pm. Want dit is of topic.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes