24775
netweters
|
152604
antwoorden
|
20721
vragen
|
Mails verdwijnen te pas en te onpas uit mijn telenet webmail. Wel terug te vinden op mail programma van iPhone . Klantendienst zei mail account verwijderen op iPhone en Mac en alleen telenet webmail gebruiken. Gedaan .
Maar dan blijken er in de telenet webmail nog mails te ontbreken.
Herstel ik dan de mail account op mijn iPhone , dan blijken die ontbrekende daar te voorschijn te komen.
Hoe los ik dit op ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welke mail instellingen gebruik je ? Is dat POP3 of gebruik je IMAP ?
Als je POP3 gebruikt en je opent een email client dan zullen daar jou emails op binnen komen en dan zie je ze niet meer in je andere email client. Als je IMAP gebruikt en je opent een email client dan zul je ze daar zien binnen komen maar als je de andere opent dan zul je ze daar ook op binnen zien komen.
Het is dus eigenlijk afhankelijk van hoe jij je instellingen hebt staan.
Op mijn iPhone komen ze binnen op imap.telenet.be.
Moet dat voor de telenet webmail ook zo ergens ingesteld staan ?
Ok. Ik probeer het .
Gedaan . Leek in orde.
Op i Phone mail account verwijderd.
Webmail telenet : ontbreken nog steeds mails.
Op i Phone mail account terug geactiveerd en alle mails komen daar binnen .
Hoe kan dat dan ?
Settings in telenet webmail aanpassen ?
Je kan geen settings aanpassen betreft verzenden en ontvangen in de webmail.
Maar je krijgt je emails binnen op je Iphone , via Apple mail veronderstel ik ?
Maar dan zou je de emails ook moeten zien in de Webmail , ook staan ze er als je de emails opent via de je email client op je Iphone , enkel zijn ze dan ook aangeduid als gelezen. Dus ik denk dat er toch ergens iets in de settings aan je eigen kant verkeerd staat anders zou het wel moeten werken.
Dat was het !
Stond op Alles/Ongelezen.
Thanks.