Beantwoorden
Framboos
Freshman Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

Niet alle afbeeldingen worden weergegeven in Outlook

Bij een aantal emails die ik ontvang krijg ik nooit de afbeeldingen te zien in Microsoft Outlook.

Wanneer ik die emails bekijk op Telenet Webmail zijn die wel te zien.

Wellicht ligt dat aan een installing in outlook.

De vinkjes in Vertrouwenscenrum instellingen ivm weergeven afbeeldingen zijn NIET ingeschakeld, dus daar ligt het niet aan ....

Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Niet alle afbeeldingen worden weergegeven 

3 reacties
FilipD
Ex-Moderator
Waar zijn die handjes? WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hey @Framboos ,

Maar wat zie je dan wel in Outlook? Heel vaak zie je dan een melding onder de afzender, waar je dan alsnog de afbeelding kan downloaden. Helpt het onderstaande ? 

https://support.microsoft.com/nl-nl/office/automatisch-downloaden-van-afbeeldingen-in-e-mailberichte....

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Framboos
Freshman Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! BINGO! De volle 100!

De instellingen staan juist, dus daar ligt het niet aan ....

eltee
Freshman Meerweter
My smart Valentine De vlam zit erin. Goed bezig! Dag van de Chocolade

Hallo Framboos,

Dat zouden *.webp afbeeldingen kunnen zijn, die niet ondersteund worden door de (huidige) Outlook 365 desktop applicatie. In de webversie zijn die echter wel te zien. In de nieuwe Outlook-versie, die je kan aan/afzetten bovenaan in Outlook 365 desktop applicatie, zijn *.webp wel te zien. Deze nieuwe Outlook 365 hangt momenteel echter nog maar met haken en ogen ineen en heeft niet de talrijke mogelijkheden van de huidige Outlook 365 versie. Er wordt wel aan gewerkt bij MS.

Ik beheer websites en bij het versturen van nieuwsbrieven let ik er op om steeds *.jpg of *.png te gebruiken.

Er bestaat ook een plugin die in de (huidige) Outlook 365 alsnog *.webp zou laten zien, maar die heb ik nooit getest.

Succes