Beantwoorden
Pelep
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox aanmaken lukt niet

Ik wil als hoofduser een nieuwe mailbox aanmaken (dus geen alias). In het scherm kan ik een nieuwe mailbox aanmaken en alle info invullen, maar ik raak niet verder.

 

Log ik opnieuw aan, dan zie ik de nieuwe mailbox niet staan. Kies ik in de drop down 'nieuwe mailbox aanmaken' dan kan ik in het volgende scherm de nieuw aangemaakte gebruiker kiezen. Ik krijg opnieuw alle info te zien, kies ik dan 'volgende' dan zie ik een button 'emailadressen' en 'opties', kan er op klikken maar er gebeurt niks. Kan dus geen emailadres aanmaken op deze nieuwe gebruiker (en de mailbox verschijnt dus ook niet in het hoofdmenu).

 

Titel gewijzigd door NV1 (mod) | Vorige titel: Nieuwe mailbox

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5869
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox aanmaken lukt niet

@Pelep 

Heb je ook eens een screenshot met wat je precies ziet? 

Zet er geen persoonlijke info op anders wordt je afbeelding niet goedgekeurd. Als je afbeelding dus voldoet dan zal je afbeelding goedgekeurd worden. 

 

Voor nu is het een beetje onduidelijk wat je wel en niet ziet. Er is hier nog een topic maar ik weet niet of dit hetzelfde probleem is met het aanmaken van de mailbox.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pelep
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox aanmaken lukt niet

Bedankt voor het antwoord.

Het is ondertussen opgelost, er lijkt een intern probleem te zijn bij Telenet dat al een tijdje aansleept. Helpdesk gebeld en opgelost - in 2x maar opgelost is opgelost 😉