Beantwoorden
ferre10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

ik wilde een nieuw mailadres en mailbox voor mijn echtgenote maken.bij mijn telenet - mailbox heb ik gekozen voor nieuw adres en ingevuld.na enkele dagen wil ik dit afmaken maar ik geraak niet meer op de pagina "telent mailboxen".

hoe los ik dit op ?

grtz

ferre

 

Titel gewijzigd door NV1(mod) | Vorige titel: nieuwe mailadres

0 Likes
24 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5850
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@ferre10  

Krijg je ook een bepaalde melding , foutmelding ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ferre10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

neen geen foutmelding.

lukt nu opnieuw om er in te geraken.
het lukt me echter niet zo goed om een nieuwe gebruiker in te stellen.
zal nog wat aanwijzingen moeten lezen om het voor mekaar te krijgen.

alvast bedankt

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5850
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@ferre10  

Wellicht zal deze info je kunnen helpen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ferre10
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

ik heb een nieuwe gebruiker kunnen aanmaken .ik heb het ww gebruikt dat werd voorgesteld.

dit was zo lang dat ik het laatste niet heb kunnen lezen maar het werd op mijn mac opgeslagen in de iCloud of sleutelhanger of zoiets.nu heb ik dat ww nodig om een e-mailprogram in te stellen......maar ik kan het niet meer vinden.waar staat dat ??

grtz

ferre

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5850
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@ferre10  

Als je dat WW niet meer weet heb je een probleem want dat is nergens op te vragen. Dan kun je het beste gewoon een nieuw wachtwoord instellen eentje die je weet en opschrijft.  


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeankok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Ik heb al weken het probleem dat ik geen nieuwe mailbox kan aan maken. Al verschillende contacten gehad met Telenet. Een nieuwe mailbox is aangemaakt door de helpdesk van Telenet maar ikzelf kan er nog altijd geen aanmaken. Probleem gekend word aan gewerkt is antwoord.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5850
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@Jeankok 

Zou kunnen dat het een bug is in het achterliggende systeem. Zoals wij werken met een pc werkt Telenet ook met een pc en ja er kunnen bugs inkomen zoals bij ons in de pc als er iets nieuws komt. 

 

Maar het zal wel opgelost worden enkel duurt het dan wat langer. Maar je hebt al een mail box , ook al is die aangemaakt door de klantendienst zelf. 

 

En ja makkelijker was dat je het zelf kon doen maar je hebt toch een soort van oplossing gehad.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefEllebst
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Zelfde probleem hier. Gemeld aan Telenet 25/11. Ondertussen telkens dagen moeten wachten op repliek.

Vorige en deze week dan 2x door hen gevraagd of ik nog eens kon proberen, maar bleek gewoon exact zelfde probleem...

Dan stelt iemand van hun servicedesk voor om het zelf voor mij aan te maken. Waarop ik de nodige info doorgeef. Antwoordt nadien andere supportmedewerker dat zij dat helemaal niet kunnen.
Echt waar, jaren tevreden geweest maar dit is beetje belachelijk aan het worden...

0 Likes
Jeankok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Ik kan nog steeds zelf geen nieuwe mailbox aanmaken maar zoals vermeld in mijn vorige post heeft de medewerker van de helpdesk onmiddellijk een mailbox voor mij aangemaakt. 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5850
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

@Jeankok 

Heb net eens gezien maar via Chrome kan ik niet op de tegel klikken in 'mijn Telenet' voor Mailboxen beheren dat kan ik dan wel weer in de Edge browser. Misschien dat je geprobeerd hebt om het via Chrome te doen ? 

 

Als ik via de Edge browser verder klik dan kom ik gewoon bij Mailboxen toevoegen dus dat zou moeten werken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeankok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

het probleem is dat ik ook kom aan mailbox toevoegen, en gebruiker maken als ik alles ingevuld hen en verder ga krijg ik een blanco pagina waar men normaal de aliassen kan invullen. Heb al geprobeerd met Edge en Chrome, in Windows, Safari en Firefox in Apple OSX IMac en zelfde probleem via mijn IPad. 

StefEllebst
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Goed gevonden! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Straf, hier 2 medewerkers die beweren dat ze het zelf ook niet kunnen doen voor mij...

0 Likes
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Klopt, hier lukt het ook tot op dezelfde hoogte en dan als er aliasen moeten ingegeven worden slaagt de pagina op blanco....

het is toch soms wat met die telenet techneuten, veel willen maar er komt weinig van in huis.

De helft dat er werkt weet niet waar ze mee bezig zijn blijkbaar.

Het is continu wat met de website, dan dit, dan dat wat niet werkt zoals verwacht...

 

0 Likes
Jeankok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Complimentendag Star Wars Day Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Nieuwe mailbox via Mijn Telenet aanmaken lukt niet

Het probleem is bij mij al sedert oktober en nog is het niet opgelost. Ik vraag mij af welke kwalificaties Telenet hanteerde voor het aanwerven van personen voor de helpdesk?