25.017
netweters
|
153.897
antwoorden
|
20.871
vragen
|
Ik ontvang al geruime tijd geen bevestigingse-mails meer van amazon.com.be met beveiligingscode. Dat lukt wel met andere e-mailadressen (gmail). Maar dat zou toch ook wel met een Telenet adres mogen lukken dacht ik.
Ook ontvang ik geen gelijkaardige e-mails van Slack om mijn account te resetten en/of paswoorden te wijzigen.
Weet iemand wat er hier aan de hand kan zijn? Waar ligt de oorzaak? En wie kan dit oplossen?
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Ontvang geen e-mails van amazon.com.be en Slack
Heb je al gekeken in de Spam folder? Log eens in via webmail en kijk in de Spam folder. Als ze in die map steken, dan zou ik via Mijn Telenet je mail instellen om spam niet automatisch naar de Spam folder om te leiden, maar om de mail op te halen met [SPAM] in het onderwerp.
Hoi, bedankt voor je suggestie. Maar nee, die mogelijkheid was al uitgesloten. Dat was het eerste wat ik telkens gedaan heb. Het moet niet zo zijn, maar ik denk dat het een iets zeldzamer, ingewikkelder oorzaak heeft.
Al in webmail gekeken? Kunnen daar in de spam zitten.
Beste, in mijn geval komt er ook geen e-mail in mijn Spam-map. Dus afzenders bij vertrouwde adressen zetten brengt hier geen soelaas. Maar bedankt voor je bijdrage.