Beantwoorden
Ipvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Plots maakt Outlook geen connectie met telenet. De connectie was ok, maar toen ik het onderwerp van een mail aanpaste in inbox  flikkerde het scherm en kwam Outlook in offline status. Sindsdien is het niet meer mogelijk om te connecteren

Webmail via Google werkt wel

Outlook werd niet aangepast, paswoorden werden niet aangepast

Alle definities van IMAP staan zoals gevraagd

Foutcode : Cannon Connect to server : 0x800Ccc0E Outlook Cannot  synchronize subscribed folders for …..

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

@Ipvh 

Heb je ook al eens geprobeerd door je email adres opnieuw in te stellen ? 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Stuur eens een test mail naar je eigen e-mail adres ? als het goed werkt dan ontvang je die mail binnen de 10 sec. Is dit niet het geval dan moet je gaan kijken naar de inkomende en uitgaan instellingen in je mail programma , denk dat je de fout ergens in die richting moet gaan zoeken ? Ga hier eens kijken https://vanhinsberg.be/telenet-mail-in-outlook/

Daar staat een stappenplan , ik gebruik al jaren webmail van telenet das veel makkelijker is mijn mening.

  

 

0 Likes
Vlam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! Hi there!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Heb hetzelfde probleem. Sinds dit weekend geen verbinding meer met de server.

Heb niets aan de instellingen gewijzigd (werkt al zo sinds de laatste 10 jaar).

Telenet gecontacteerd: die beweren dat er niets veranderd is op hun server, en kunnen en mogen niet helpen met Microsoft producten.

Kan nog wel via webmail aan mijn mails.

Zou msschien van Microsoft zelf kunnen komen. Outlook 2007 is natuurlijk al even afgekondigd. ☹️

0 Likes
Ipvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Ik had ergens gelezen dat outlook 2007  TCP/IP V6 niet ondersteunt, wat ik nogal eigenaardig vond

Als je niets meer weet dan ga je uiteindelijk naar de eigenschappen van de Lan verbinding en uncheck je deze IPV6, maar gezien dit geen oplossing gaf heb ik IPV6 terug opgezet waarna er niets veranderde. Voor de rest heb ik niets gewijzigd 

Na enkele dagen weg geweest te zijn, zet ik zojuist mijn PC terug op.

Bij de start van Outlook zie ik dat er een update gebeurt in outlook gedurende een 2 tal seconden (niet via windows update) , alles is terug ok nu

Ik vraag me af waardoor de update getriggerd is geweest

Ik ken nog iemand die hetzelfde probleem heeft (sinds enkele weken) en zal deze vragen hetzelfde te doen

Ik hou u op de hoogte  

0 Likes
Vlam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! Hi there!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Dat zou fijn zijn.

Heb al eens gekeken om handmatig een update uit te voeren, maar kom dan bij de algemene Windows update en aangezien Windows 7 niet meer ondersteund is...

Ook eens voor de grap geprobeerd om IPv6 af te zetten in de netwerkeigenschappen, maar idd geen verandering in de situatie.

0 Likes
Ipvh
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Werkt ook bij andere gebruiker😀 (ook IMAP connectie)

opletten dat men dezelfde actieve connectie gebruikt met ipv4 alleen (wifi of rj45 vaste connectie)

IPV6 afvinken in eigenschappen netwerkconnectie

rebooten en outlook starten

ipv6 terug opzetten rebooten en outlook terug starten 

 

Vlam
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! Hi there!

Outlook 2007 maakt geen connectie meer met Telenet

Yezzzz. Gelukt.

Wou in begin niet lukken, omdat ik ondertussen in de instellingen van Outlook had zitten smossen.

Terug goed gezet en dan werkte de truuk met op en af zetten van IPv6 perfect.

Dikke Merci. 👍😀

0 Likes