42204
netweters
|
18615
gesprekken
|
20107
vragen
|
Plots maakt Outlook geen connectie met telenet. De connectie was ok, maar toen ik het onderwerp van een mail aanpaste in inbox flikkerde het scherm en kwam Outlook in offline status. Sindsdien is het niet meer mogelijk om te connecteren
Webmail via Google werkt wel
Outlook werd niet aangepast, paswoorden werden niet aangepast
Alle definities van IMAP staan zoals gevraagd
Foutcode : Cannon Connect to server : 0x800Ccc0E Outlook Cannot synchronize subscribed folders for …..
Opgelost! Ga naar oplossing.
Stuur eens een test mail naar je eigen e-mail adres ? als het goed werkt dan ontvang je die mail binnen de 10 sec. Is dit niet het geval dan moet je gaan kijken naar de inkomende en uitgaan instellingen in je mail programma , denk dat je de fout ergens in die richting moet gaan zoeken ? Ga hier eens kijken https://vanhinsberg.be/telenet-mail-in-outlook/
Daar staat een stappenplan , ik gebruik al jaren webmail van telenet das veel makkelijker is mijn mening.
Heb hetzelfde probleem. Sinds dit weekend geen verbinding meer met de server.
Heb niets aan de instellingen gewijzigd (werkt al zo sinds de laatste 10 jaar).
Telenet gecontacteerd: die beweren dat er niets veranderd is op hun server, en kunnen en mogen niet helpen met Microsoft producten.
Kan nog wel via webmail aan mijn mails.
Zou msschien van Microsoft zelf kunnen komen. Outlook 2007 is natuurlijk al even afgekondigd. ☹️
Ik had ergens gelezen dat outlook 2007 TCP/IP V6 niet ondersteunt, wat ik nogal eigenaardig vond
Als je niets meer weet dan ga je uiteindelijk naar de eigenschappen van de Lan verbinding en uncheck je deze IPV6, maar gezien dit geen oplossing gaf heb ik IPV6 terug opgezet waarna er niets veranderde. Voor de rest heb ik niets gewijzigd
Na enkele dagen weg geweest te zijn, zet ik zojuist mijn PC terug op.
Bij de start van Outlook zie ik dat er een update gebeurt in outlook gedurende een 2 tal seconden (niet via windows update) , alles is terug ok nu
Ik vraag me af waardoor de update getriggerd is geweest
Ik ken nog iemand die hetzelfde probleem heeft (sinds enkele weken) en zal deze vragen hetzelfde te doen
Ik hou u op de hoogte
Dat zou fijn zijn.
Heb al eens gekeken om handmatig een update uit te voeren, maar kom dan bij de algemene Windows update en aangezien Windows 7 niet meer ondersteund is...
Ook eens voor de grap geprobeerd om IPv6 af te zetten in de netwerkeigenschappen, maar idd geen verandering in de situatie.
Werkt ook bij andere gebruiker😀 (ook IMAP connectie)
opletten dat men dezelfde actieve connectie gebruikt met ipv4 alleen (wifi of rj45 vaste connectie)
IPV6 afvinken in eigenschappen netwerkconnectie
rebooten en outlook starten
ipv6 terug opzetten rebooten en outlook terug starten
Yezzzz. Gelukt.
Wou in begin niet lukken, omdat ik ondertussen in de instellingen van Outlook had zitten smossen.
Terug goed gezet en dan werkte de truuk met op en af zetten van IPv6 perfect.
Dikke Merci. 👍😀