Beantwoorden
v604935
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Overspoeld door Spam in e-mail

Hoe komt het dat ik overspoeld wordt door enorme hoop spam?

0 Likes
32 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Overspoeld door Spam in e-mail


@Bolletje  schreef:

 

Soms heb je de indruk dat een antwoord dat niet van een krak komt nutteloos en onbelangrijk is

Absoluut niet. Je antwoord en voorbeelden waren heel duidelijk. Ik zie alleen niet graag dat mogelijke domeinnamen, geregistreerd of niet, gebruikt worden.

 

Dit is een openbaar forum en als zo'n domeinnaam opgepikt wordt, dan stel je de (toekomstige) eigenaar misschien bloot aan spam.

 

Ik heb zelf een domeinnaam en probeer die zoveel mogelijk uit de kijker te houden. Ik zou niet graag zien dat die hier zomaar als voorbeeld gebruikt zou worden. Op Usenet gebruikten (misbruikten) gebruikers dikwijls invalid en nospam (com) als "nepadres" en vooral de eigenaar van nospam had last van veel spam, dus het is zeker mogelijk.

 

Het was niet mijn bedoeling om je aan te vallen. Sorry als dat zo overkwam. Antwoorden zoals die van jou worden zeker op prijs gesteld.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Overspoeld door Spam in e-mail

Had klachtenmail naar Telenet gestuurd.

Al 5 dagen verlost van spam berichten,eerder dagelijks + 60 mails   bij .....@telenet.be

0 Likes
v604935
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Overspoeld door Spam in e-mail

Ik heb 'uitgetest' wat ik hier ergens gelezen heb : de spam die binnenkomt aanduiden als 'gelezen' en in ongewenst steken en gewoon laten staan daar. Ga de box niet direct leegmaken maar 1 x per maand bvba. Tot hiertoe komt er zo weinig nieuwe spam bij, zodat het nog meevalt.

 

Wat domeinnamen of catt enz. betreft, die woorden hoor ik hier voor het eerst en weet de betekenis niet ervan. Er is nog veel dat ik niet weet van internet, dus ik zal wel fouten maken, ook al ben ik heel voorzichtig in wat ik doe ......

Vecht het hier toch niet uit, iedereen is blij dat de netweters bestaan en dat iedereen zijn steentje van hulp verlenen/vragen hier kan zetten......