Beantwoorden
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Door nog eens mijn mail alias te willen gebruiken, zie ik dat er een verkeerde naam tussen haakjes staat. Het ziet er als volgt uit: jefklakATtelenet.be (SNOT Piet <jefklakATtelenet.be>), waarbij jefklak dan dus zogezegd mijn alias is. Mijn mailadres is eens gebruikt/gehackt geweest om spammail te versturen. Misschen zit dat er voor iets tussen. Kan ik die naam op een of andere manier verwijderen?

 

@sb heeft de inhoud van deze post bewerkt

Reden: E-mailadressen aangepast: @ > AT

0 Likes
10 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde naam in mijn mailadres

@Danii 

Kan je eens kijken in instellingen/accounts/instellingen voor verzonden berichten.

Kan je daar de naam voor het "van" veld eens wijzigen?

De foto die je geplaatst hebt bevat wel een mail adres. Deze kan dus niet goedgekeurd worden.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Verkeerde naam in mijn mailadres


@Danii  schreef:

Door nog eens mijn mail alias te willen gebruiken, zie ik dat er een verkeerde naam tussen haakjes staat. Het ziet er als volgt uit: jefklak@telenet.be (SNOT Piet <jefklak@telenet.be>), waarbij jefklak dan dus zogezegd mijn alias is. Mijn mailadres is eens gebruikt/gehackt geweest om spammail te versturen. Misschen zit dat er voor iets tussen. Kan ik die naam op een of andere manier verwijderen?


Waarschijnlijk komt Piet Snot uit uw adresboek of uit uw contacten Daar staat dan dat Piet Snot het mailadres jefklak heeft.

 

0 Likes
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Dag Louis,

 

Dat veld was leeg, maar heb er dan toch maar eens iets ingezet en de aanpassingen bewaard.
Helaas blijft de naam Piet Snot verschijnen als ik een mail verstuur met mijn alias.

0 Likes
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Oei, ik heb blijkbaar een kleine 9000 man in mijn contacten staan bij verzonden items. Heb de naam van de persoon nog niet gevonden. Bestaat er een manier om alle gemailde contacten in 1 klik te verwijderen?

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde naam in mijn mailadres

@Danii 

Heb je dat voor (de mogelijk) verschillende accounts gecontroleerd?

Als je de ene account aanpast en de andere gebruikt helpt het niet.

Ook uitzoeken in andere mail clients.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde naam in mijn mailadres

@Danii 

Ga naar gemailde contacten

klik de bovenste aan. Schuif door naar onder. Druk shift/selecteer de onderste. druk delete en daar gaan ze.

Hou er wel rekening mee dat ze dan ook weg zijn.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Zo was ik begonnen, maar bij >8000 namen ben ik wel even bezig. 🙄😁

0 Likes
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Ik heb 2 accounts en op de andere heb ik dat niet. Enkel op de alias. Als ik een mail stuur met de alias komt die toe met de naam van Piet Snot ipv mijn naam.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Verkeerde naam in mijn mailadres

@Danii 

Heb je op de plaats van het pijltje de juiste account geselecteerd? Als ik, zoals in een vorige post aangegeven, de naam wijzig, krijg ik dat door op deze plaats de account te selecteren met de wijziging.

Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Danii
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur!

Verkeerde naam in mijn mailadres

Miljaar! Ik had iets over het hoofd gezien.
Heb de stappen instellingen/accounts/... nog eens overlopen en gisteren was ik vergeten boven eerst de alias te selecteren. Ik had enkel in de instellingen mijn alias geselecteerd, maar niet in de accounts. Daarom werkte dat niet uiteraard. 🙈

 

Het is opgelost! Hooray. 🙂


Bedankt!