42194
netweters
|
18609
gesprekken
|
20103
vragen
|
Hallo allen, een vraag: wegens de enorme hoeveelheid spam die dagelijks toekomt, heb ik ondertussen toch al een 20 regels aangemaakt met elk toch zo ongeveer een 40 à 50 individuele regels, hoe kan ik hier van alle regels 1 overzicht zien? Blijkbaar zit er ergens een regel in die er niet mag zijn, vermoedelijk verkeerd ingegeven... hopelijk weet iemand raad, alvast bedankt, mvg, Alain
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: 1 overzicht van alle gemaakte email regels
Opgelost! Ga naar oplossing.
Activeren is steeds een éénmalige toepassing van die regels op de gekozen folder. De woordkeuze is wel ongelukkig, maar elders staat er expliciet dat de actieve regels enkel toegepast worden op de inbox.
hallo allen, ik geef het op ! Niet meer te doen met de dagelijkse hoeveelheid spam, regels werken er niet meer op, een oplossing is er niet, aanvaarden dus en verwijderen, toch allen bedankt voor de tips en medeweking, mvg, Alain
Ga in mijn Telenet naar je mailboxinstellingen (Mijn producten, internet, Telenet mailbox, tandwile icoeentje, klik op Toon spam in onderwerp, hierdoor is verplaats spam naar spamfolder niet meer actief).
Als je dat doet zullen al uw actieve regels automatisch uitgevoerd worden. Aan u de keuze: deze klein inspanning ja of neen.
De herhaling is de basis van het onderwijs.
In deze draad is er al voorgesteld geweest om dat te doen, maar bij mijn weten nooit gedetailleerd welke stappen.
ja, maar wat is het nut dan van 'een regel aanmaken'? Ik krijg nu mails binnen, op .gmail.com met een random naam, dit lukt dan zomaar niet om deze automatisch als spam te beschouwen, een regel aanmaken op gmail.com lukt, maar echte emails (gmail.com) worden dan ook verwijderd, mvg, Alain
Laat nooit toe dat externe elementen automatisch getoond worden als je uw e-mail bekijkt. Merk de ongewenste mails als ongewenst, hierdoor gaan die automatisch naar de spam folder. Als je de bron van die willekeurige adressen zou bekijken, zit er misschien een patroon achter. De spamfilters kunnen dit patroon herkennen. (doorgaans omdat de 'van' niet overeenstemt met de werkelijke verzender, dit kan echter ook volledig legitiem zijn). Gebruik nooit uw e-mailadres dat je echt nodig hebt, om zomaar overal mee te geven. Je geeft toch ook niet je visitekaartje aan Jan en alleman?
Heb een beetje vertrouwen in de zelflerende spamfilters.