Beantwoorden
plox
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Trick or treat? Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

PW vergeten hoe nieuw aanvragen of instellen?

 

hallo Netweters,

kunnen jullie helpen aub?

zowel op iPhone als op iMac kan ik geen email meer versturen via mijn telenet account, wel via gmail.

als ik in Mail naar Preferences en accounts ga en dan mijn POP account selecteer, verschijnt er een popup: Can't connect to the account "POP Account" enter PW for user ......

ik hou alle PW bij op een memorystick maar dat PW wordt niet (meer) aanvaard.

ik kan al mijn emails lezen maar geen versturen.

Op de site van telenet vind ik 1 optie om zogezegd uw email PW te veranderen maar dat is enkel voor nieuwe accounts...???

kunnen jullie helpen aub

Bedankt alvast

Peter

screen capture 2019-07-27 at 11.17.09.jpg

 

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

PW vergeten hoe nieuw aanvragen of instellen?

@plox 

Vermoedelijk is uw paswoord te kort.

Verander in mijn telenet uw paswoord  naar een langer PW.

Je moet dan wel overal waar je het Telenet paswoord gebruikt het nieuwe ingeven.

De eenvoudigste plaats om het te wijzigen is bij het openen van mijn telenet aangeven dat je je paswoord vergeten bent. Dan krijg je de kans een nieuw paswoord aan te maken.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PW vergeten hoe nieuw aanvragen of instellen?

Wat je vraag betreft:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wachtwoord-van-je-login-of-e-mailadres-vergeten/

 

Wat je afbeelding betreft: ik heb die afgewezen, omdat je gebruikersnaam te zien was. Men kan daar niet zo veel mee doen, maar om veilig te zijn deel je die beter niet.

 

Je kan een nieuwe screenshot posten waarin je gebruikersnaam onherkenbaar is gemaakt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
plox
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Trick or treat? Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

PW vergeten hoe nieuw aanvragen of instellen?

hallo Louishufk

bedankt om te antwoorden.

bedoel je dat mijn PW van Telenet login te kort is en daardoor mijn PW voor emails niet meer herkent wordt?  

Om de een of andere reden is mijn oud PW dat ik op mijn stick heb ook niet meer juist en kan ik mijn telenet PW dus niet veranderen want je moet het huidige eerst ingeven.

man man man raar want ik hou alle PW ,dacht ik, toch goed bij en verander van tijd tot tijd.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

PW vergeten hoe nieuw aanvragen of instellen?

@plox 

Als het niet lukt om het paswoord te veranderen op de manier van @sb ga dan naar mijn telenet en geef daar dan aan dat je je paswoord vergeten bent. Je zal dan de kans krijgen om een nieuw, goed paswoord aan te maken. Dat kan wel alleen als je verbonden bent met je eigen netwerk.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.