Jouw mening is belangrijk!

We willen begrijpen waarom klanten nog steeds het contactformulier gebruiken. Help ons en beantwoord 2 korte vragen: Vertel ons jouw mening over het contactformulier.
Beantwoorden
Hemi
Experienced Weetjesweter
It's your ninth party! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Phishing mail?

1000005638.jpg

Phishing over aliassen ?

4 reacties
Tonyvh
Freshman Meerweter
Topicwurm! De 3 wijzen! Say what?! On a roll...

Phishing mail?

Die heb ik ook gehad,   gewoon gewist, want mijn alias wordt wel degelijk nog regelmatig gebruikt ....

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster!

Phishing mail?

Van zodra je aangesproken wordt met "Beste gebruiker" moeten er alarmbellen afgaan. Legitieme bedrijven die u iets te zeggen of te vragen hebben zullen u altijd met uw naam aanspreken.

Dat is natuurlijk nog geen waterdichte garantie dat het effectief legitiem is,  maar het voorgaande is het in ieder geval nooit. Net zoals "Beste klant", en gelijkaardige aanspreektitels.

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! De gouden postveer is voor jou

Phishing mail?

@Hemi 

Sinds wanneer zou Telenet account verwijderen wegens opslag  beheer ? Daar heb ik nog nooit van gehoord. 

Je kan dit gewoon negeren en weg doen en zeker niet op de link drukken. 

Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Jij alziend oog. ;-) Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel.

Phishing mail?

Zolang je nooit op de links klikt moet je niets doen , en in spam map zetten en blokkeren dan wordt hij op veel plaatsen geblokkeerd dat helpt iedereen 

Zie wel ze zetten de mailboxen uit als je die niet meer gebruikt moet ook niets doen 

Als je mailbox wil houden log dan regelmatig in