Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Phishingmails verjaardag Telenet Spam

Heb net de pagina gekregen dat Telenet zo gezegd jarig is en dat je kan ingaan op een leuk cadeau. De pagina ziet er zo uit :

Beste Telenet klant, Gefeliciteerd!

Telenet organiseert een verjaardagspromotie gedurende de komende 7 dagen (29.Februari -> 7.Maart) om jouw loyaliteit te bedanken voor het kiezen voor ons als internetprovider.

We selecteren elke dag 10 gelukkige gebruikers die een exclusief geschenk van ons winnen, waaronder een gratis Apple iPhone 11 Pro, Samsung Galaxy S20 Ultra 5G, Apple Watch , omdat jij voor ons hebt gekozen En uw IP-adres xxxxx.xxxxx.xxxx.xxxx.xxxx is geselecteerd geweest.

Je moet simpelweg onze anonieme vragenlijst hier onderaan beantwoorden om jouw prijs te winnen. Schiet op! 8 gebruikers hebben deze uitnodiging ontvangen en er zijn maar 2 prijzen om te winnen.

Ben je tevreden met Telenet?

 

Hier beste niet op te antwoorden aangezien het weer gaat om spam. Je moet dan klikken of je tevreden bent van Telenet of niet en dan geraak je verder. Wilde dit toch even hier delen zodat men er van op de hoogte is. Heb dit ook al naar Abuse gestuurd zodat het bekeken kan worden te blokkeren.



StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: Ik heb het IP adres gewijzigd in nietszeggende x-jes.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Phishingmails verjaardag Telenet Spam

@patrick37 

 

Hoi Patrick,

Los van de correctie van het IP adres vind ik het wel fijn dat je ons hier even attent op maakt.

Thx 😊


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Phishingmails verjaardag Telenet Spam

@patrick37   Zeker doorgeven (doorsturen) aan abuse@telenet.be en aan verdacht@safeonweb.be.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Phishingmails verjaardag Telenet Spam

Ik heb het vandaag ook gekregen 😞

0 Likes
Dine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Phishingmails verjaardag Telenet Spam

Goed dat dit hier vermeld wordt. Ik heb namelijk vandaag 15/8/2020 ook zo'n berichtpagina ontvangen i.v.m. de zogezegde verjaardagspromotie van telenet. Ondanks melding hiervan blijft het toch maar mooi rond circuleren.

0 Likes