Beantwoorden
brr01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Als ik via de webmail van Telenet op een inkomende email klik is het leesvenster leeg in Firefox. Ik zie enkel wie de mail gestuurd heeft en naar wie alsook het onderwerp, maar het echte leesvenster blijft leeg. Als ik dan op de desbetreffende mail wil antwoorden krijg ik de inhoud van de mail wel te zien. Bij IE en Chrome is er geen probleem, enkel met Firefox. Alle hulp is welkom. Thanks !

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
Rikky
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Ik heb sinds enkele weken een identiek probleem met Firefox. Telenet websites, waaronder Mijn Telenet, zijn ook niet meer laadbaar (enkel wit scherm), ook inloggen op gelijk welk domein met EID gaat niet meer (inlogscherm komt één seconde tevoorschijn en flitst dan weg). Al de rest werkt - voor zover ik kan vaststellen - wel normaal binnen Firefox. De vermelde problemen doen zich ook bij mij niet voor met Chrome of IE. Dus ligt het vermoedelijk aan Firefox maar ik vind voorlopig de reden niet.

Tags (1)
0 Likes
brr01
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Raar, maar vandaag zie ik de berichten wel weer volledig in het leesvenster. Gisteren de pc verschillende malen gereboot , zonder resultaat , en vandaag lijkt het opgelost te zijn. Heb verder niets gedaan of aangepast.

0 Likes
DaanJordens
Moderator
Berichten: 73
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! WOW, overzichtelijk!

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Dag allemaal! 

Helaas gaat het over een algemeen probleem. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen! 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDaan | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Mijn buurman had het zelfde probleem met zijn telenet webmail via google Chrome. Opgelost door zijn webmails te bekijken via microsoft Edge.

0 Likes
CVmundele
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Goed gevonden! Primeur! De kop is eraf!

Probleem Webmail Telenet : leesvenster leeg bij Firefox

Ik heb het ook voorgehad. Ik heb alle geschiedenis gewist en opnieuw opgestart en het probleem was van de baan.

Het kan ook gebeuren dat je 2 verschillende Adblockers actief hebt. Een uitschakelen kan het probleem ook oplossen.