Beantwoorden
Wimsomnia
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! O dierbaar België..

Reactie snel/traagheid bij een klacht/vraag..

Hoi,

 

Eerst en vooral: zelf ben ik altijd redelijk tot zeer tevreden geweest over de service van Telenet.

 

Maar de "tijdlijn" van de reactietraagheid van Telenet op m'n recentste vraag loopt toch

écht de spuigaten uit.

 

*Op 05/06 stel ik een vraag over de Telenet spamfilter en het feit dat regels instellen voor spam

soms en daarna gewoon niet meer werkt. De details hierover vind je in een aparte thread:

https://www.netweters.be/t5/E-mail/Mails-van-een-forum-worden-steeds-als-spam-gezien/td-p/40662

 

*Twee dagen later krijg ik een sms dat er aan mijn"probleem" gewerkt wordt en nog even geduld moet hebben. Geen probeem.

 

*Op 16/06(!) nog steeds geen reactie. Op aanraden van @sb neem ik contact op met Telenet via een "alternatief kanaal". Op 10/06 stuur ik een bericht via Facebook . Na het opgeven van het contactnummer van m'n vraag, meldt men mij dat een collega mij heeft opgebeld en dat de zaak opgelost is. Ik ben nooit opgebeld. In hetzelfde "gesprek" zegt men me dat hierover reeds een dossier werd opgemaakt voor de technical back office. Ik vraag me af of men het dan heeft over het dossier dat reeds afgesloten is, of dat er een nieuw geopend werd. Die vraag blijft open.

 

*Op 21/06 bel ik Telenet toch nog maar eens op. Wat blijkt: De "zaak" heeft nog stééds" de status opgelost terwijl ik al op 2 manieren heb aangegeven dat dit niet het geval is. De vriendelijke mevrouw zegt me dat ze bij het(gesloten dossier) de nodige bemerkingen gaat zetten en dat men mij telefonisch zal contacteren.

 

Ondertussen haalt @sb er @Suzy bij die blijkbaar bij Telenet werkt.

 

Zij meldt me dat ze er zeer zeker en vast nog op terugkomt. Ze vindt het ook jammer mijn ervaring met onze telefonische klantendienst niet goed zat... Sorry Suzy, maar dat zijn de antwoorden die ik telefonisch en via Facebook net iets te veel heb gekregen. Ik begrijp wel dat ook jij me wil helpen maar altijd een antwoord krijgen dat vrij vertaald "we zullen het doorgeven" betekent is na al die tijd toch zéér ongeloofwaardig geworden....

 

Het gaat hier niet enkel over de telefonische klantendienst, maar ook het oorspronkelijk webformulier(mail dus) dat ik invulde en ook nog eens de communicatie via Facebook.

 

Ondertussen zijn we 17 dagen na de oorspronkelijke vraag/klacht en heb ik nog geen enkel contact 

gehad met iemand(een persoon dus) die iets kent over het onderwerp., behalve dan met mensen die waarschijnlijk met de beste bedoelingen proberen om mijn(misschien nog steeds zogezegd opgeloste) vraag door te spelen naar zo'n persoon.

 

Over de essentie van mijn oorspronkelijk bericht heb ik nog geen enkel contact gehad met Telenet.

Stel dat iemand (die het probleem begrijpt) mij per mail of telefonisch antwoordde dat men het ging nagaan maar dat het toch wel een 14-tal dagen kon duren, dan wist ik tenminste iéts. Of, sorry, maar er is iets mis met de regels die je kan toepassen op je webmail, maar...... Dan wist ik tenminste ook iéts.

 

Oorverdovende stilte.

 

Ik hoop dat jullie ervaringen met de helpdesk beter zijn maar dit moest me toch even van het hart....

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana."
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Reactie snel/traagheid bij een klacht/vraag..

Op hoop van zegen... 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Wimsomnia
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! O dierbaar België..

Reactie snel/traagheid bij een klacht/vraag..

 

Toch nog even een update van m'n belevenissen met die mails van Delphi, en nu ook van een andere afzender, die als spam worden gezien:

 

26/06   21h17        mail van Delphi naar spamfolder

27/06    17h03      mail van Delphi naar spamfolder

27/06    17h32       mail van Delphi komt gewoon in inbox

28/06    03h22     mail van Delphi  komt gewoon in inbox

28/06                          mail van ikstop.nl naar spamfolder(hier werk ik al langer mee, nooit problemen gehad)

28/06    15h03       mail van Delphi komt gewoon in inbox

29/06     09h33     mail van Delphi  komt gewoon in inbox

29/06     15h29      mail van Delphi naar spamfolder

29/06      15h13       mail van ikstop.nl naar spamfolder

29/06      17h26      mail van ikstop.nl naar spamfolder

30/06      01h31       mail van Delphi komt gewoon in inbox

 

Zo, dit zijn mijn avonturen met de spamfolder in webmail.

Al deze gegevens heb ik ook doorgegeven via Facebook en ik krijg

steeds dezelfde reactie: "De collega's blijven het opvolgen."

 

Wat heb ik daar nu aan? Zij moeten in hun logs toch ook zien dat er iets misloopt

En nog stééds heeft niemand me gecontacteerd om dit te bespreken!!

 

Dit duurt nu al 25 dagen!! Wat kan ik nog doen om hier wat beweging in te krijgen?

 

@Suzy ??

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana."
0 Likes
Wimsomnia
Professional Weetjesweter
Berichten: 28
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk! O dierbaar België..

Reactie snel/traagheid bij een klacht/vraag..

Update:

 

Kreeg zopas via Facebook volgend bericht : "Hi Wim, we kregen net bericht van onze collega's dat de mails van Delphi  vanaf nu niet meer in je spam zullen terecht komen. Dit hebben ze opgelost. Ze gaan jouw dossier wel nog een tijdje opvolgen. Mocht je dus nog ergens tegenaan lopen mag je het ons zeker laten weten. Geniet nog van je avond. Sanne"

 

Dus positief nieuws met een belofte tot opvolging, toch mooi, en dit reeds na 27 dagen!! Excuseer me voor m'n cynisme maar als ik hier een week lang niets meer post verwacht ik van jullie op z'n minst dat iemand deze post  als  "oplossing" aanduidt!! ..... 🙂

 

(voor de volledigheid post ik dit ook in de thread waarin ik het oorspronkelijke probleem meldde)

"Time flies like an arrow, fruit flies like a banana."
0 Likes