24757
netweters
|
152463
antwoorden
|
20709
vragen
|
Beste Weters,
ik gebruik de mail app op mijn iPhone en iPad en heb vandaag een belangrijke e-mail ontvangen van een Volkswagen dealer op mijn outlook.be account. Ik heb deze mail 2 keer beantwoord en dan dus de 3 mails verplaatst naar mijn zelf aangemaakte map BELANGRIJKE MAILS. Nu ik deze mails opnieuw wil raadplegen, heb ik volgende problemen:
1) de hoofdmail verkregen van Volkswagen dealer heeft plots een structuur probleem en kan niet meer geopend worden.
2) de 2 antwoordmails welke ik verstuurd heb naar deze dealer zijn plots niet van de server gedownload???
Kan ik dit alles nog terug goed krijgen? Want in de originele mail zat een prijsofferte voor een nieuwe wagen in!!
Ik weet niet wie je screenshot heeft goedgekeurd, maar ik heb hem afgewezen. Niet alleen stond je volledige naam erin, er stond ook een e-mailadres in. Ik stel voor dat je een nieuwe screenshot maakt.
Omdat mijn vorige foto te veel gevoelige info bevatte heb ik deze foto bewerkt.
En als je op de server zelf gaat kijken? Via webmail ipv via de mailapp?
Vraag gewoon aan de dealer naar de drie mails. Dezelfde offerte terugkrijgen kan geen probleem zijn. Indien jouw twee reacties effectief verzonden zijn, kan dat ook geen probleem zijn.