42414
netweters
|
18798
gesprekken
|
20295
vragen
|
Hallo, een 'aanval' van nieuwe SPAM mails, regels maken lukt niet meer. Ik kan gewoonweg deze spam niet automatisch laten verdwijnen.
Zie voorbeeld in bijlage, hoe ga ik hier te werk? lvg, Alain
Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: spam
Edit Lieselot91 (mod): Afbeeldingen afgewezen vanwege persoonlijke informatie (e-mailadres)
ook met Telenet Webmail ! Regel instellen lukt niet
Dag @mercury2001 , mag ik adviseren dat je eens naar deze post kijkt? Dit biedt voor jouw misschien ook een oplossing.
PS. De afbeelding van de email toont je email adres, dat is niet verstandig, en had eigenlijk niet goedgekeurd mogen worden. Misschien kun je dit nog aanpassen.
laat maar zitten, ipv mijn bijlagen aan te passen, hebben jullie deze verwijderd.....
Mag ik je er even op wijzen dat niet wij maar de moderators dit hebben verwijderd.
Het is ook niet toegestaan om openbare gegevens te posten te hier en ook niet verstandig. Omdat het dus tegen de regels in is zijn de afbeeldingen door de moderators verwijderd.
Afbeeldingen worden enkel goed of afgekeurd - deze zullen nooit aangepast worden. Mijn vraag had eigenlijk iets preciezer moeten zijn. Zou je je eigen afbeelding kunnen aanpassen (lokaal) en een aangepaste versie uploaden in de plaats.