Beantwoorden
wginneke
Professional Beetjesweter
Berichten: 10
It's your ninth party! It's your eighth party! Netjes! Mooi, mooi!

Spam op Pandora-mailadres

Ik krijg al een tijdje heel wat spam binnen op een oud Pandora-mailadres. Ik zou dat mail-adres willen opkuisen omdat dat toch niet meer actief gebruikt wordt, maar vrees dan dat ik ook het telenet-adres dat daar bij hoort kwijt ben denk ik.

Iemand een suggestie? 

Tags (1)
0 Likes
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Spam op Pandora-mailadres

@wginneke  Of je nu @telenet.be of @pandora.be gebruikt, beiden komen toe. Het enige dat je kan doen is volledig uw mailadres veranderen. Dus in dat mailaccount maakt je een alias aan en dan kan je het oude verwijderen. Tenzij je van Telenet facturen of andere ontvangt op dat adres, dan moet je dit eerst aanpassen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Spam op Pandora-mailadres

Ben je gek? Ik ga mijn correct werkend mailadres niet aanpassen omdat telenet het oude @Pandora, meer dan 15 jaar buiten dienst, weigert op te kuisen of te blokkeren.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Spam op Pandora-mailadres

@Dirk_H  En denk je dat dit zou oplossen als ze dat pandora adres opgeven? Nee hoor. Ze blijven misbruiken en net zo goed een @telenet adres. Het belet bijvoorbeeld niet dat ik 100 den brieven verstuur met afzender uw postadres, de niet bestelde gaan ook bij u terugkomen. Kijk eens goed in de header van die mails. Het komt van IPadressen van ik weet niet waar. Ze zijn origineel niet verstuurd van de Telenet mailserver.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Spam op Pandora-mailadres

Neen, ze komen op mijn mailadres @Pandora.be. Als telenet dat dichtdraait, komen ze niet meer in mijn brievenbus. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Spam op Pandora-mailadres

@Dirk_H 

Als er op @pandora enkel spam komt, kan je toch een regel aanmaken hiervoor in webmail.telenet.be.

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Spam op Pandora-mailadres

Dat is interessant. Maar ik bekijk mijn mails in Outlook. Kan ik die filter daar ook instellen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5200
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Spam op Pandora-mailadres

@Dirk_H 

De regels die je instelt op mijn Telenet gelden voor al de mail van die naar dat Telenet adres verstuurd wordt, ongeacht met welk programma of app je de mails bekijkt. 

Dus probeer het maar. De geïnstalleerde regels werken enkel op de  nieuwe mail die binnenkomt.

Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 131
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Spam op Pandora-mailadres

Top, het werkt!