Beantwoorden
Debruri
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Spam van from@worldometers.info

Dagelijks zit mijn spamfolder er vol van, gaat van 50, 80 tot zelfs 140 stuks.Soms zijn het 2 tot 10 stuks van de zelfde afzender. Wanneer je dan probeert af te melden krijg je de melding "onbekend mail-adres" Hoe geraak ik deze zeer onaangename mails kwijt?

Tags (2)
0 Likes
35 reacties
Debruri
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Spam van from@worldometers.info

Ook hier zat het in de Spam
Heb ondertussen ook regels ingevoerd die soms werken maar de volgende dag dan weer niet.
Een hardnekkige is bv "bpost- be".

0 Likes
Debruri
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Spam van from@worldometers.info

Na verschillende regels ingevoerd te hebben bij "instellingen" worden de spammails verplaatst naar "een nieuwe map "spambak" tot hier alles ok, in de map "Spambak" bij "eigenschappen bewerken" de bewaartermijn van "1 dagen?" ingevuld. Daar loopt het dus fout, de mails blijven dus gewoon staan (nu 174 vanaf 2 juli) ( heb eerder al +/- 500 zelf verwijderd.
Daarmee nog een paar vraagjes:
- Moet je zelf de map leegmaken? (spambak in mijn geval) of heb ik nog iets over het hoofd gezien? als dat zo is dan kan je beter zelf de spam (originele map) leegmaken toch?
- moet je de ingevoerde regels telkens weer activeren?
Bedankje op voorhand voor antwoord, Grts

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Spam van from@worldometers.info

@Debruri 

Als je bewaartermijn en verwijdering hebt aangeduid gaat dat normaal automatisch uitgevoerd worden. Het is wel niet zo dat als je er een mail in plaatst die de bewaartermijn voorbij is deze onmiddellijk gaat verwijderd worden.

Hoe dikwijls en op welke ogenblikken dat verwijderen wordt uitgevoerd kan ik niet zeggen. Simpel gezegd: dat is voor mij ook een raadsel. Laat ze eens een paar dagen staan en kijk dan of er verdwijnen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Debruri
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Spam van from@worldometers.info

Alhoewel de laatste door mij verwijderd er al 14 dagen in stonden (254 stuks) zal ik het nog eens proberen en afwachten wat er gebeurd. Laat het dan wel weten, Thanks.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Spam van from@worldometers.info


@Debruri  schreef:

- moet je de ingevoerde regels telkens weer activeren?


Regels worden automatisch uitgevoerd op de Inbox. Op andere folders kunnen regels enkel manueel uitgevoerd worden.

Debruri
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Spam van from@worldometers.info

Spammails zijn nu verwijderd uit mijn spambak, dus om de 14 dagen zal de verwijdering wss. geplant staan. Ga evenwel toch in de "E-mail regels" de melding aanpassen naar "verwijderen" dan is dit meteen opgelost na "regels activeren".

0 Likes