24755
netweters
|
152394
antwoorden
|
20699
vragen
|
Dagelijks zit mijn spamfolder er vol van, gaat van 50, 80 tot zelfs 140 stuks.Soms zijn het 2 tot 10 stuks van de zelfde afzender. Wanneer je dan probeert af te melden krijg je de melding "onbekend mail-adres" Hoe geraak ik deze zeer onaangename mails kwijt?
Maak een map aan in webmail. Eender welke naam.
Ga in webmail naar: instellingen/ e-mail regels/ nieuwe regel en geef naam in.
Selecteer: van/ bevat/ vul nu een stuk van de naam van de afzender/ naar map verplaatsen/ zoeken (naar aangemaakte map)
Als je de map die je hebt aangemaakt een bewaartijd geeft verdwijnen deze mails na de ingestelde tijd.
Hoe bewaartijd instellen: Rechtermuisklik de map/ eigenschappen bewerken/ bewaartermijn
@Debruri Via uw webmail deze stelselmatig aanduiden als SPAM. Dit wordt opgepikt door Telenet. En ook enkele ervan doorsturen naar verdacht@safeonweb.be
@louishufk Als de afzender regelmatig van mailadres veranderd is dit ook moeilijk. Ik vind het jammer dat er nog geen enkel systeem is, of ik heb het nog niet gevonden, waarbij je kan selecteren op IPadres om SPAM af te leiden of te blokkeren.
Je zou Hamster of iets gelijkaardigs kunnen draaien. Op die manier kan je filters instellen op elke mogelijke header, inclusief IP.
Met die spam loop je altijd achter de feiten aan. Ik heb heel weinig last van spam of verkeerd afgeleverde e-mail in de spam folder. Daarom zijn uw mails van daareven recht in de spamfolder terechtgekomen. Begrijpen wie kan.
De melding kreeg bij mij ook een [SPAM] tag. Karma?
Ik heb om 11:08 de mail gehad dat een oplossing is goedgekeurd en nu ga ik eens kijken in mijn webmail. En de mail van 11:54 en 12:05 is inderdaad in de spam box terechtgekomen.
Thanks voor de uitleg.😍 Heb reeds een regel kunnen aanmaken,voor de volgende regel moet ik wss. wachten tot morgen, op een stuk of +50 spammails, om de juiste naam in te vullen.👍
Met de spam filter van webmail is toch sowieso iets niet in de haak. Wie mijn vorige posts hierover gevolgd/gelezen heeft weet waarover ik het heb.
Momenteel komen de mails van de mobiele seingevers de ene dag wel en de andere dag niet in de spam terecht ...
En nog vreemder: ik heb in de settings aangegeven om de spam in de inbox te laten met [spam] ervoor. Dat werkt voor de meesten. Heel af en toe staat er dan toch eentje in de spamfolder zonder dat predicaat ... En die zijn niet altijd echte spam ...
Er is nog wat werk aan de winkel ...
@louishufk Yep maar.... weet zelfs geen gedeelte weer, morgen is dat dan wel opgelost of... ze moeten vanaf vandaag gestopt zijn met door te sturen😂
@louishufk Heb het al geregeld EN het werkt (de vergeten naam stond toch wel in het " Onderwerp" zeker....😁
Ook jullie meldingen op "non spam" gezet. Groetjes.