24775
netweters
|
152611
antwoorden
|
20723
vragen
|
Hallo iedereen,
Als ik een email open en op beantwoorden druk krijg ik een Engelse tekst die steeds meegestuurd wordt, is er iemand die raad weet hoe ik dat kan voorkomen of verwijderen?
Onderstaande tekst is het.
Mijn PC is 1 maand oud en ik heb alleen mijn e-mails geopend via telenet webmail.
Mvg,
Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: tekst in email
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als je in webmail naar instellingen gaat, en dan handtekeningen. Staat die tekst daar dan?
Zo ja, verwijderen en onmiddelijk wachtwoord veranderen.
Dat lijkt wel spam wat erop staat. En dit is enkel als je antwoord op een email ? En is dit bij je handtekening? Of zie je deze boodschap gewoon als je een email opent? dus een verkregen mail wil lezen?
Zeer eigenaardig dat dit bij jou erop staat.
Ik zie dit alleen als ik een mail beantwoord, ik heb mijn pc gescand en niets gevonden.
Wat ik raar vind is dat ik alleen Telenet webmail gebruik en dat daar juist deze tekst verschijnt als ik een mail beantwoord
Is dat op elke email die je wil beantwoorden of bij bepaalde email ?
Heb je de webmail al eens geopend in een andere browser om eens te zien of je daar het probleem ook hebt ? Misschien iets browser gerelateerd.
ja is bij iedere mail die ik beantwoord
Heb net eens gezien in mijn webmail maar krijg deze meldingen niet. Kijk eens bij je instellingen bij je handtekening of het daarin niet opgeslagen is. Kan goed dat er ergens geprobeerd is deze als handtekening op te slaan.
Ja die tekst staat er bij handtekeningen.
Ik heb de tekst verwijderd maar de tekst blijft aanwezig als ik op beantwoorden klik?
ik weet niet wat ik nog moet doen om daar vanaf te geraken ???
Het is opgelost, ik heb dat gedaan wat je zei en nu is het weg.
Dank u voor de tips en oplossing
Mvg,
Erik
het is opgelost, dank u voor de hulp en de goede raad.
Mvg,
Erik