24757
netweters
|
152408
antwoorden
|
20700
vragen
|
Ik kan sinds kort 1 map met daaronder submappen niet meer raadplegen op de ipad of iPhone,
ander mappen kan nog wel is enkel 1tje
dit kan echter nog wel via google en dan inloggen naar telenet is deze map wel beschikbaar ?
Weet hier iemand raad mee
Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Originele titel: Bepaalde map in de inbox niet te raaplegen
Er is wel degelijk iets mis met de weergave in webmail van de mails die in bepaalde mappen zouden moeten staan.
De lijst van verzonden mails bevat alleen de mails verzonden vanaf 16 november. via smartphone is er dezelfde beperking.
De prullenbak bevat de mails na 6 november in webmail. Via smartphone (gmail) staan de oudere er ook nog in. (IMAP)
Edit: Eventjes @Suzy vermelden om, indien mogelijk of nodig, alarm te slaan.
Dit zijn de dingen die mij opgevallen zijn. Er kunnen er dus nog meer zijn.
Telenet moet de gevolgen van de crach, enkele dagen geleden, echt goed onderzoeken. Voor mij is dit geen drama, maar dat kan voor anderen wel anders zijn.
Goede morgen zie foto
inbox van ingrid en alle submappen kan je niet meer raadplegen dit is enkel op de ipad en iphone
onder deze map staan er nog en deze kunnen we wel raadplegen
@louishufk schreef:
Er is wel degelijk iets mis met de weergave in webmail van de mails die in bepaalde mappen zouden moeten staan.
De lijst van verzonden mails bevat alleen de mails verzonden vanaf 16 november. via smartphone is er dezelfde beperking.
De prullenbak bevat de mails na 6 november in webmail. Via smartphone (gmail) staan de oudere er ook nog in. (IMAP)
Edit: Eventjes @Suzy vermelden om, indien mogelijk of nodig, alarm te slaan.
Dit zijn de dingen die mij opgevallen zijn. Er kunnen er dus nog meer zijn.
Telenet moet de gevolgen van de crach, enkele dagen geleden, echt goed onderzoeken. Voor mij is dit geen drama, maar dat kan voor anderen wel anders zijn.
@louishufk bedankt om me te mentionen. Ik ben net gaan kijken tussen de openstaande tickets bij Telenet en sinds 20/11 staat er iets open omtrent "verwijderde mails". Blijkbaar hebben een aantal klanten gemeld dat plots alle of een gedeelte van hun mails verwijderd zijn. Het onderzoek hiervoor loopt nog.
Maar wat er ook instaat: helaas kan Telenet niets voor de klant doen. Ze bevestigen dat er geen lek is binnen Telenet, maar dat de mails ook niet hersteld kunnen worden.
Wat je wel kan doen is contact opnemen met Telenet en je gegevens doorgeven. De collega's kunnen jouw klantendossier dan linken met dit probleem, zodat dit grondig onderzocht kan worden en men ook een beter idee heeft van de impact.
Denk persoonlijk wel dat @Pascal5 zijn topic over iets anders gaat.