Beantwoorden
Pascal5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Submappen missen in Webmail op iPad/ iPhone

Ik kan sinds kort 1 map met daaronder submappen niet meer raadplegen op de ipad of iPhone,

ander mappen kan nog wel is enkel 1tje

 

dit kan echter nog wel via google en dan inloggen naar telenet is deze map wel beschikbaar ?

 

Weet hier iemand raad mee

 

 

Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Originele titel: Bepaalde map in de inbox niet te raaplegen

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Submappen missen in Webmail op iPad/ iPhone

@Pascal5  Over wat spreken we nu? Over mappen in een e-mail client?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Submappen missen in Webmail op iPad/ iPhone

@Pascal5 @igvfer 

Er is wel degelijk iets mis met de weergave in webmail van de mails die in bepaalde mappen zouden moeten staan.

De lijst van verzonden mails bevat alleen de mails verzonden vanaf 16 november. via smartphone is er dezelfde beperking.

De prullenbak bevat de mails na 6 november in webmail. Via smartphone (gmail) staan de oudere er ook nog in. (IMAP)

Edit: Eventjes @Suzy vermelden om, indien mogelijk of nodig, alarm te slaan.

Dit zijn de dingen die mij opgevallen zijn. Er kunnen er dus nog meer zijn.

Telenet moet de gevolgen van de crach, enkele dagen geleden, echt goed onderzoeken. Voor mij is dit geen drama, maar dat kan voor anderen wel anders zijn.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Pascal5
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Submappen missen in Webmail op iPad/ iPhone

F79FD227-A414-4385-ACED-088019038A18.jpegGoede morgen zie foto

inbox van ingrid en alle submappen kan je niet meer raadplegen dit is enkel op de ipad en iphone

onder deze map staan er nog en deze kunnen we wel raadplegen

 

 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Submappen missen in Webmail op iPad/ iPhone


@louishufk  schreef:

@Pascal5 @igvfer 

Er is wel degelijk iets mis met de weergave in webmail van de mails die in bepaalde mappen zouden moeten staan.

De lijst van verzonden mails bevat alleen de mails verzonden vanaf 16 november. via smartphone is er dezelfde beperking.

De prullenbak bevat de mails na 6 november in webmail. Via smartphone (gmail) staan de oudere er ook nog in. (IMAP)

Edit: Eventjes @Suzy vermelden om, indien mogelijk of nodig, alarm te slaan.

Dit zijn de dingen die mij opgevallen zijn. Er kunnen er dus nog meer zijn.

Telenet moet de gevolgen van de crach, enkele dagen geleden, echt goed onderzoeken. Voor mij is dit geen drama, maar dat kan voor anderen wel anders zijn.


@louishufk bedankt om me te mentionen. Ik ben net gaan kijken tussen de openstaande tickets bij Telenet en sinds 20/11 staat er iets open omtrent "verwijderde mails". Blijkbaar hebben een aantal klanten gemeld dat plots alle of een gedeelte van hun mails verwijderd zijn. Het onderzoek hiervoor loopt nog.

 

Maar wat er ook instaat: helaas kan Telenet niets voor de klant doen. Ze bevestigen dat er geen lek is binnen Telenet, maar dat de mails ook niet hersteld kunnen worden. 

 

Wat je wel kan doen is contact opnemen met Telenet en je gegevens doorgeven. De collega's kunnen jouw klantendossier dan linken met dit probleem, zodat dit grondig onderzocht kan worden en men ook een beter idee heeft van de impact. 

 

Denk persoonlijk wel dat @Pascal5 zijn topic over iets anders gaat. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.