Beantwoorden
yves61
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

ik installeerde outlook (verplicht door werk) voor e mail op iPad en Galaxy s7

 

installatie zeer eenvoudig en gmail en e mail werk werken perfect

 

telenet e mail werkt niet, ie, er komt e mail binnen maar uitsturen of doorsturen werkt niet

 

installatie IMAP

 

Titel gewijzigd door Jolien5 (mod) | Vorige titel: telenet e mail op outlook (op iPad en Galaxy s7)

 

Tags (2)
6 reacties
DaMaLoHa
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party! Hi there!

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

Ik heb hetzelfde probleem met mijn Samsung 8.
Via de mail-app van Samsung zelf krijg ik mijn e-mailaccount wel ingesteld. (dankzij de praktische gids op de telenet site)

Echter via de outlook app lukt het met niet. Ik geef de zeflde poorten en servers in als bij de samsung mail app, maar bij het bevestigen voegt hij deze niet toe bij mijn bestaande mails.

 

Iemand een handige gids voor de outlook app? 

 

Alvast bedankt

Tags (1)
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

Krijgen jullie een foutmelding en zo ja, welke?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DaMaLoHa1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

Ondertussen heb ik het nu zonder veel moeite wel voor elkaar gekregen. Vorige keer moest ik de SMTP en IMAP server instellen. Nu niet. Vreemd.

 

Maar ik zit nu met een ander probleem. Ik kan niet meer inloggen via mijn gewone user DaMaLoHa.

Ik zit nu onder ons famiaal gemeenschappelijk e-mailadres / user. Via mijn persoonlijke user moet ik opnieuw een schermnaam kiezen maar DaMaLoHa is al bezet. Geen idee meer via welk email of user ik die geregistreerd heb. (Heb de afgelopen maand eindelijk eens werk gemaakt van mijn verschillende telenet-functies, maar ze zijn me nog niet helemaal duidelijk zodat er hier en daar wat misgelopen is en gewist is) 

Maar is er dus een manier om erachter te komen via welke user/e-mail ik de user DaMaLoHa heb aangemaakt voor netweters?

 

mvg

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

@DaMaLoHa1 

In netweters op desktop, als je gans boven op je naam klikt en je kiest Mijn profiel, zie je uw e-mailadres.

0 Likes
DaMaLoHa1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

Inderdaad via instellingen (niet profiel) kan ik mijn e-mailadres zien van deze user.

Maar ik heb begin van de maand de user DaMaLoHa aangemaakt, maar daar kan ik nu niet mee inloggen en kan ik bijgevolg ook niet het e-mailadres zien wat aan die user is gelinkt.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Telenet Webmail op Outlook (iPad en Galaxy s7)

@DaMaLoHa1 

Welke webbrowser gebruik je. De meeste webbrowsers bewaren het wachtwoord. Kan je het daar niet terugvinden?

0 Likes