Beantwoorden
Rennie
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet mailbox via IMAP: geen wachtwoord authenticatie

Ik ben zojuist 3 uur (!) bezig geweest op mijn Telenet mailbox te installeren op de ipad of iphone. Het lukt NIET. De imap server ondersteunt geen wachtwoord authenticatie, krijg ik steeds te zien. Ik doe alles precies zoals het in de instructie staat.

 

Titel gewijzigd door: Daan (mod) | Originele titel: Telenet mail account op je ipad of iphone

0 Likes
3 reacties
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Telenet mailbox via IMAP: geen wachtwoord authenticatie

Heb je de instructies gevolgd zoals beschreven op deze pagina?

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/mobile-configurator/

 

Bijvoorbeeld bij de iPhone 12 staat onder de rubriek E-mail een goede beschrijving hoe dit in te stellen.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stef8600
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Yelo Play-app voor Windows? Twee handen vol! Follow the reader, reader! It's your eighth party!

Telenet mailbox via IMAP: geen wachtwoord authenticatie

@Arnie : verdienstelijke poging.
Heb je ook een oplossing voor mijn probleem?
Waarom werkt telenet mail niet in apps - De Netweters

0 Likes
Kittekat
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet mailbox via IMAP: geen wachtwoord authenticatie

Bedankt Arnie!
Ik had een identiek probleem na het wijzigen van mijn wachtwoord. Na heel wat gepruts, een zinloos telefoontje naar de klantendienst (want dan ligt het niet aan webmail), heeft jou tip om de iPhone 12 configurator te nemen dé oplossing geboden! Binnen de 10min alles terug in orde 😅
(En neen, helaas bedacht de vriendelijk dame bij de klantendienst evenmin dat ik eens bij Netweters kon passeren.... Dat had ik aan Google te danken)

0 Likes