24761
netweters
|
152491
antwoorden
|
20714
vragen
|
Ik heb handleiding van Telenet gevolgd (zie website hier) om mijn telenet-mail in te stellen.
Doch krijg ik enkel mogelijkheden: 'ophalen' en 'handmatig'.
Ik heb echter 'push' nodig.
Telenet dienstverlening op Twitter kan me niet helpen.
In Telenet-winkel kunnen ze me ook niet helpen
IPhone-winkel zegt dat het bij Telenet ligt en vice versa ...
Ik wil gewoon dat de mails binnenkomen wanneer ze in m'n mailbox komen, zonder te moeten wachten (15 min is minimale wachttijd als je het schema 'ophalen' noodgedwongen moet kiezen)
Dus hoop ik dat jullie me hier kunnen helpen !
Overigens is het doorsturen van Telenet-mail via Gmail (die wel push ondersteunt) geen optie, daar de reply's dan verzonden worden vanaf gmail ipv Telenet ...
Mvg,
Eva.
Op volgende link kan je wat lezen over push van mails.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Push_e-mail
Als ge pop3 ingestelt hebt dan is er geen push mogelijk.
Voor IMAP wordt push gesimuleert met het command IDLE. Daar de meeste IMAP servers dit kennen is het probleem waarschijnlijk bij uw e-mail client. Dus zal jje te rade moeten gaan bij iPhone of een andere e-mail client aanschaffen voor uw iPhone.
Bedankt voor je antwoord, en inderdaad staat ingesteld als IMAP, dus zou normaal moeten lukken ...
Contact opgenomen met IPhone mr zoals gezegd verwijzen zij door naar Telenet, en vice versa ...
Ze zouden beter eens met elkaar contact opnemen ipv mij als onwetende klant van kastje nr de muur te sturen
Heb zelfde probleem maar bij Iphone 6