Beantwoorden
SmIDT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar

Telenet raadt Gmail aan om je telenetmail op smartphone te gebruiken. Ik kan de mappen die ik in Telenetwebmail op laptop gebruik niet zien in Gmail. Ik zie ook geen onderscheid tss mails uit mijn Gmail en uit Telenet. Is hier een opl voor ? Iets anders dan Gmail gebruiken ?

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar

In de Gmail app kan je kiezen voor Alle inboxen of een bepaalde inbox. Die kan je kiezen door rechtsboven op dat bolletje te tikken. Zo heb ik hier 5 verschillende mailboxen ingesteld.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar

Klik maar eens op de 3 streepjes dan kan je de andere mappen kiezen zoals verzonden,spam, ...


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar


@SmIDT  schreef:

Telenet webmail via Gmail


Misschien toch eens de puntjes op de ï zetten 😊:

  1. Telenet raad Gmail niet aan om je Telenet mail via smartphone te gebruiken, maar de Gmail App. Dit is een groot verschil. Waarom de Gmail App? Omdat deze App door Google standard geïnstalleerd wordt op iedere Android phone. Je kan natuurlijk voor Telenet mail om het even welke mail client gebruiken (ik gebruik bijvoorbeeld de Outlook App op al mijn apparaten).
  2. Dit heeft niets te maken met Telenet webmail (zie titel). Telenet "webmail" is gewoon één van de methodes om je Telenet mailbox account te beheren.

Sorry dat dit wat "schoolmeesterachtig" klinkt, maar hoe beter we elkaar begrijpen, hoe beter we mekaar kunnen helpen 😊.

 

SmIDT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar

Bedankt voor deze tip. Eenvoudig maar wel een bruikbare oplossing voor mij.

0 Likes
SmIDT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet webmail via Gmail, geen mappen zichtbaar

Via de outlookapp heb ik het probleem dat niet elke mail verzonden geraakt. Mail blijft vaak lang in postvak uit en verdwijnt dan soms zonder verzonden te zijn.

0 Likes