|
25.790
netweters
|
159.900
antwoorden
|
|
21.542
vragen
|
Goedendag
Heb al een tijdje dat enkele mails (3stuks) verzonden van mijzelf op datum van 1/1/1970 om 1h telkens terug verschijnen in de inbox na deze te verwijderen.
Dit wel enkel in de Gmail-app van Android en het account van Telenet.
In de webmail van Telenet zijn deze nergens te vinden, enkel in de app van Gmail.
Heb alles al verwijderd gehad van de accounts in de app, de app zelf, de cache van de app.
Ook de prullenbak en spam mappen leeggemaakt in de webmail van Telenet.
Weet iemand nog iets wat ik zou kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt, Tomy
@Tomy1974 schreef:Goedendag
Heb al een tijdje dat enkele mails (3stuks) verzonden van mijzelf op datum van 1/1/1970 om 1h telkens terug verschijnen in de inbox na deze te verwijderen.
Dit wel enkel in de Gmail-app van Android en het account van Telenet.
In de webmail van Telenet zijn deze nergens te vinden, enkel in de app van Gmail.
Heb alles al verwijderd gehad van de accounts in de app, de app zelf, de cache van de app.
Ook de prullenbak en spam mappen leeggemaakt in de webmail van Telenet.
Weet iemand nog iets wat ik zou kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt, Tomy
Dus verzonden met de teletijdmachine voor er sprake was van e-mail en internet?
Je zal toch wat meer uitleg moeten geven. Waarschijnlijk zal het afhangen van je instellingen in één van je mailclients. Je hebt die verzonden van welke account (niet expliciet vermelden wel wat er na de @ komt) naar uzelf, ook naar welke (enkel geven wat na de @ komt in het mailadres).
In de instellingen van de mail client kan je bepalen van wanneer tot wanneer bijgewerkt moet worden. Dat moet je nakijken en eventueel hier melden om je verder te kunnen helpen.
Hey
Idd, voor dat email en internet bestond.
Maar wel de datum 1/1/1970 1h die automatisch gebruikt werd bij resetten van een computer (in de prehistorie).
Het gaat over Telenet mails en heb de instellingen gecontroleerd via de website van Telenet zelf.
Had eigenlijk niets aangepast voor dat deze mails er ineens te voorschijn kwamen.
Hopelijk weet jij iets?
Alvast bedankt
Je moet je titel "Verwijderde mail komen telkens terug 1970" eens googlen, zal je zien dat dit een veel voorkomend probleem is. Er staan ook tal van oplossingen bij.
Goedendag
Daarom stel ik deze vraag hier, gezien dat ik het al opgezocht heb en de oplossingen uitgevoerd maar zonder succes.
Tomy