Beantwoorden
jbwat
Freshman Beetjesweter
Wereld gedichtendag It's your ninth party! It's your eighth party! Mooi, mooi!

Vragen over Outlook 2013 en Windows 11

sinds geruime tijd vraagt mijn computer om windows 11  te installeren, ik negeer dit want ik brandt films op dvd met een programma op pijn pc.

in 2013 heb ik outlook 2013 gekocht, deze gebruik ik om mails te sturen en te ontvangen, sinds vandaag werkt deze niet meer, ik krijg een melding dat ik outlook 13 als "standaardprogramma " moet zetten voor mijn mails....maar dit staat als standaard geselecteerd ??? en toch blijft die melding terugkeren...

volgens mij heeft dit te maken met windows 10 die ik nog gebruik, en Microsoft wil dat ik windows 11 download.

dus zal ik verplicht zijn om windows 11 te downloaden...

weet iemand of programma's die ik nu gebruik ( om films te branden op dvd, om ondertiteling goed te zetten bij die films ) of die onder windows 11 nog zal werken ?

dank u.

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: instaleren windows 11

5 reacties
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Het is moeilijk om je vraag te beantwoorden als je niet deelt over welk programma het net gaat…

Het probleem met Outlook 2013 lijkt me niet echt gerelateerd aan het niet updaten naar Windows 11. Zowel Windows 10 als Outlook 2013 worden al een tijdje niet meer ondersteund door Microsoft, dus updaten is geen slecht idee.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
jbwat
Freshman Beetjesweter

dank voor uw antwoord,

zijn gewoon 2 programma's dat op internet gevonden heb, om te branden : " covertx to dvd " en om ondertiteling synchroon te  zetten : " subtiltle workshop ".

ik weet gewoon niet of deze nog zullen werken met windows 11,  en ik weet niet of ik die programma's nog zal terug vinden als die niet werken met windows 11.

ik ben ondertussen ook al iets ouder en heb geen zin en "smarts" meer om die programma's nog eens te zoeken op internet.

jochen.

jbwat
Freshman Beetjesweter

de tekst die ik krijg als ik mijn outlook open is dit : " either there is no default mail client or the curent mailclient cannot fulfill the messaging request. please run microsoft outlook and set it as the default mail client. " maar outlook staat al als default in mijn windows....

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Beide programma’s hebben al jaren geen updates gehad, dus garanderen kan ik niet.

Maar de verschillen tussen Windows 10 & 11 zijn beperkt dus de kans is groot dat het gewoon werkt

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
FVDM
Experienced Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! WOW! Lezersgoud. Respect!

Microsoft extended the Extended Security Updates (ESU) program, ensuring Windows 10 is supported with security patches until October 12, 2027. Consumers can access these updates for free by logging in with a Microsoft account and syncing settings