Beantwoorden
Carine99
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Wachtwoord mail om veiligheidsredenen vernieuwd

Af en toe krijg ik een mail (van Telenet ?) dat mijn wachtwoord omwille van veiligheidsredenen, regelmatig moet worden vernieuwd. Die zien er echt uit. Zij hebben een nieuw wachtwoord aangemaakt. Als ik dan kijk bij Mijntelenet.be, staat daar inderdaad een nieuw wachtwoord. Ik heb Outlook voor mijn mails en indien ik deze wil raadplegen, moet ik ook het nieuwe wachtwoord ingeven vooraleer ik mijn mails kan bekijken. Volgens Telenet mogen zij, zonder mijn toestemming, geen gegevens wijzigen. Kan iemand mij zeggen wat hier gaande is ? En wat kan ik daaraan doen ?

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord mail om veiligheidsredenen vernieuwd

@Carine99 

Je zit nu op de netweters. Daar heb je jezelf ook moeten aanmelden met uw paswoord van Telenet.

Heb je hiervoor dat nieuw paswoord gebruikt?

 

Meld je anders eens af en terug aan.

Oud of nieuw paswoord?

Bij twijfel kan je best je paswoord zelf terug wijzigen.

Vertrek voor het veranderen van uw paswoord niet vanuit een link in een mail, maar vanaf de website zelf.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wachtwoord mail om veiligheidsredenen vernieuwd

@Carine99 

Ik raad aan om je wachtwoord te veranderen. Gebruik een wachtwoord dat langer is dan acht tekens.

 

Als je zo een mail krijgt, klik niet op de link die er in die mail staat. Ga gewoon naar Mijn Telenet of naar de Webmail van Telenet en verander daar je wachtwoord.

 

@louishufknog niet goed wakker of te dikke vingers die blijven haperen op de B en zo de N missen?🤔😂

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Wachtwoord mail om veiligheidsredenen vernieuwd

@janne_man 

Dat lag natuurlijk niet aan mij of wat had je gedacht. 't Is toch altijd de computer (of smartphone) zeker.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.