42180
netweters
|
18606
gesprekken
|
20097
vragen
|
Bij aanmelden bij webmail moet ik altijd e-mail adres en paswoord een tweede keer intypen, anders werkt het niet. Waarom?
Windows 11
Firefox 97.0.1 (64 bit). Vorige versies van Firefox werkten ook niet. Wel in Windows 10
Opgelost! Ga naar oplossing.
Misschien dat het een extra beveiliging is ?
Geen idee anders wat het kan zijn. Als ik hier in Chrome ga dan kan ik inloggen zonder ook maar één keer mijn email adres en paswoord in te geven deze onthoud het.
Heb je ook al eens gezien in je settings of dat er niet toevallig iets staat om je automatisch uit te loggen dat je die functie kan uitzetten ?
Dankje Patrick37
Denk het niet: ik heb ook een Windows 10 Pc met zelfde versie van Firefox en die heeft da probleem niet. Instellingen beide Firefox zijn identiek - voor zover ik weet!
Heb zelf eens Firefox geopend en heb gezien dat er de optie staat om aangemeld te blijven dat kan je aanvinken is dat het geval ?
In firefox is het eenmaal aanmelden en dan ben ik ingelogd dus geen twee keer. Gebruik ook windows 11.
Patrick37,
Weer eens een goede "poging", helaas voorlopig geen oplossing! Meer uit fobie dan wat anders: ik zal nooit en op geen enkele site aanklikken van mijn gegevens te bewaren uit schrik van teveel sporen achter te laten. Ik zal dat nooit doen. Ook nooit gedaan met de Windows10 omgeving waar alles correct werkt. Is Windows 11 echt de schuldige? Ik weet het niet ...
Het zou straf zijn als windows 11 de schuldige is aangezien ik er geen probleem mee heb. Heb je dit probleem ook al vastgesteld in een andere browser ? Probeer dat eens en bekijk wat de bevindingen zijn. Kan zijn dat er iets is in Firefox wat niet compatibel werkt windows 11.
Ah! Nog niet gedaan. Strax testje - ik laat nog iets weten
Voor mijn part opgelost! Met "Edge" lukt het in één keer. Daar had ik toch zelf aan kunnen denken? Niet dus
Alles in orde
Thanx buddy!
Als je toch graag Firefox hiervoor wil gebruiken kan je eens proberen Firefox op te frissen:
https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren
Hiermee ook weer opgelost: er was maar één extensie in Firefox: "Ecosia search engine". Blijkt de boosdoener te zijn
Met hartelijke dank voor de hulp!