Beantwoorden
HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Bij aanmelden bij webmail moet ik altijd e-mail adres en paswoord een tweede keer intypen, anders werkt het niet. Waarom?

Windows 11

Firefox 97.0.1 (64 bit). Vorige versies van Firefox werkten ook niet. Wel in Windows 10

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

@HugoG 

Misschien dat het een extra beveiliging is ? 

Geen idee anders wat het kan zijn. Als ik hier in Chrome ga dan kan ik inloggen zonder ook maar één keer mijn email adres en paswoord in te geven deze onthoud het. 

 

Heb je ook al eens gezien in je settings of dat er niet toevallig iets staat om je automatisch uit te loggen dat je die functie kan uitzetten ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Dankje Patrick37

Denk het niet: ik heb ook een Windows 10 Pc met zelfde versie van Firefox en die heeft da probleem niet. Instellingen beide Firefox zijn identiek - voor zover ik weet!

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

@HugoG 

 

Heb zelf eens Firefox geopend en heb gezien dat er de optie staat om aangemeld te blijven dat kan je aanvinken is dat het geval ? 

 

patrick37_0-1645724614670.png

 

In firefox is het eenmaal aanmelden en dan ben ik ingelogd dus geen twee keer. Gebruik ook windows 11. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Patrick37,

 

Weer eens een goede "poging", helaas voorlopig geen oplossing! Meer uit fobie dan wat anders: ik zal nooit en op geen enkele site aanklikken van mijn gegevens te bewaren uit schrik van teveel sporen achter te laten. Ik zal dat nooit doen. Ook nooit gedaan met de Windows10 omgeving waar alles correct werkt. Is Windows 11 echt de schuldige? Ik weet het niet ...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

@HugoG 

Het zou straf zijn als windows 11 de schuldige is aangezien ik er geen probleem mee heb. Heb je dit probleem ook al vastgesteld in een andere browser ? Probeer dat eens en bekijk wat de bevindingen zijn. Kan zijn dat er iets is in Firefox wat niet compatibel werkt windows 11.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Ah! Nog niet gedaan. Strax testje - ik laat nog iets weten

0 Likes
HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Voor mijn part opgelost! Met "Edge" lukt het in één keer. Daar had ik toch zelf aan kunnen denken? Niet dus

 

Alles in orde

 

Thanx buddy!

Ex-Netweter
 

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

@HugoG 

Als je toch graag Firefox hiervoor wil gebruiken kan je eens proberen Firefox op te frissen:

https://support.mozilla.org/nl/kb/firefox-opfrissen-add-ons-instellingen-herinitialiseren

 

HugoG
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Webmail aanmelden lukt niet in één keer

Hiermee ook weer opgelost: er was maar één extensie in Firefox: "Ecosia search engine". Blijkt de boosdoener te zijn

Met hartelijke dank voor de hulp!