Beantwoorden
Papacharlie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Webmail app voor iPad mini?

Bestaat er geen rechtstreekse app voor  telenet webmail voor de iPad mini, nu moet ik altijd via Safari mijn inlogcode en wachtwoord invullen. Bewaar gegevens aanvinken werkt niet en moet telkens opnieuw invullen. Dan krijg ik wel de webmail te zien maar in beperkte versie en moet terug “volledige versie” aanklikken. Dit is echt niet telkens te doen bij het willen kijken naar een mail.

Iemand een oplossing daarvoor ?

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5863
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail app voor iPad mini?

@Papacharlie  op uw ipad ziet u wel een symbooltje staan met een enveloppe. Dat is de mail app van de ipad zelf e daar kan u wel uw mail adres ingeven van telenet en instellen. Op die manier komen uw mails dan binnen op het mail programma van de ipad en heeft u wel een app die rechtstreeks gebruikt kan worden. Voor die instellingen neem eens kijkje op deze pagina https://support.apple.com/nl-be/HT201320. Dit is voor elk apple toestel die mail kan ondersteunen. Wenst u deze optie niet te willen gebruiken is er helaas geen andere manier aangezien Telenet webmail nog geen app heeft om te gebruiken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Papacharlie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Webmail app voor iPad mini?

Smiley Vrolijk  Bedankt voor de snelle oplossing. Ga dit dadelijk zo instellen op mijn iPad,  Smiley Vrolijk

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5235
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Webmail app voor iPad mini?

Safari inruilen voor Firefox?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.