Beantwoorden
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Webmail in de war

Sinds een tijdje heb ik problemen met mijn webmail.

Ik heb verschillende mailadressen in 1 mailbox. 

Ik heb een mailadres verwijderd via mailbox beheren.

Nu zie ik wanneer ik mijn webmail open dat rechtsboven het mailadres verschijnt wat ik verwijderd heb...

Wanneer ik een mail stuur met mijn mailadres dan krijg ik een automatisch antwoord via het mailadres dat ik verwijderd heb...

Er komen  ook nog steeds mails binnen van dat verwijderde mailadres...dit kan normaal gezien toch niet???

Mijn mailadres is gelinkt aan het hoofdaccount.

Wat is hier het probleem en hoe kan ik het oplossen?

0 Likes
4 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Webmail in de war

@shima waarschijnlijk was het e-mail adres dat je verwijderde een alias van je hoofdgebruiker e-mail adres.

Hoe is je e-mail adres in uw e-mail client (outlook of andere) geïnstalleerd ? 

Is het via IMAP of eerder POP3.

Het zit zo, als je een e-mail adres onder 1 gebruiker instelde zal je van beide e-mail adressen mails ontvangen in dezelfde mailbox. 

Indien het e-mail adres onder een andere gebruiker zit, zal je dit e-mail adres apart moeten instellen in je e-mail client. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Webmail in de war

Beste,

Ik ben ùet mijn mailadres hoofdgebruiker. De andere mailadressen zijn idd aliassen.

Vroeger kon men deze aliassen bewerken bij de instellingen van de webmal. Nu word men doorgestuurd naar mijn telenet en dan mailbox beheren.

Daar loopt iets fout. Ik heb die alias verwijderd en zie die ook niet meer tussen de mailadressen staan die ik kan kiezen om mail te versturen.

En toch ontvang ik via dat verwijderde adres nog mails. En nog vreemder is dat ik een antwoord krijg op dat mailadres terwijl ik mijn mailadres(hoofdgebruiker) heb gebruikt om een mail te sturen.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Webmail in de war

Als je naar webmail gaat en je kiest Instellingen en dan Accounts. Zit uw geschrapte alias nog in de lijst? Zo ja klik op die alias (waardoor heel de lijn Telenet geel wordt) en klik dan op Verwijderen.

0 Likes
shima
Freshman Beetjesweter
Berichten: 12
Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Webmail in de war

Heb nog eens gedaan wat je hebt geschreven. Nu zie ik het mailadres dat weg moet als primair staan terwijl dat helemaal nooit primair is geweest...Heb hiervoor een tijdje geleden contact gehad met Telenet en toen hadden ze dat in orde gebracht...maar nu is het weer verkeerd!

0 Likes