Beantwoorden
CarlDT
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Webmail voor maar één adres

hallo,

kan ik Webmail gebruiken voor maar één mailadres?

Bv. alle mailadressen via pc, maar ééntje via Webmail op tablet?

Ik zie al mijn mailadressen/accounts in Webmail, maar ben bang dat als ik die daar wis misschien iets verkeerds doe dat ook impact heeft op mailverkeer via pc...

Kan ik zomaar in Webmail accounts/mailadressen wissen & alleen die overhouden waarvoor ik Webmail wil gebruiken?

Alvast bedankt!

CarlDT

0 Likes
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Webmail voor maar één adres

Volgens mij kan je webmail (net zoals Outlook trouwens) op 1 moment maar gebruiken voor 1 account tegelijkertijd., namelijk diegene waarmee je bent aangelogd Je krijgt er dan de mails te zien van alle emailaddressen die aan die account gekoppeld zijn.

De emailadressen kan je niet van elkaar kunnen delen denk ik, tenzij je met rules gaat beginnen werken, en dat ga je dan ook in je andere mailtoepassingen zien.

 

Misschien kan je best voor de toepassing in Webmail een aparte account maken met 1 emailadres en dan ook met die account aanloggen...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Webmail voor maar één adres

De hoofdaccount zou ik sowieso niet verwijderen, al denk ik dat dat niet eens mogelijk is. Wat je kan doen is een nieuwe mailbox (je krijgt er 10) aanmaken. Voor elke mailbox (account) kan je 5 aliassen (e-mailadressen) aanmaken. Wat je dan kan doen is een alias van de ene mailbox (tijdelijk) verwijderen, zodat je die kan verhuizen naar een andere mailbox.

 

Dus voor die webmail zou je de alias kunnen verhuizen naar een nieuwe account en dan haal je via webmail enkel de mails op die voor die alias bedoeld zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CarlDT
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Webmail voor maar één adres

Bedankt! Ga ik zo doen

0 Likes