Willekeurige e-mail berichten niet ontvangen/verstuurd
Hallo iedereen,
Ik ontvang en verstuur dagelijks e-mails, maar laatst bleek dat sinds enige weken soms berichten aan mij gericht nooit in mijn Inbox arriveren, en dat door mij verstuurde berichten niet aankomen bij de bestemmeling. Niet verstuurde berichten verschijnen wel allemaal in mijn "Verzonden items" folder, zodoende ging er nooit een belletje rinkelen dat er iets mis liep.
Wat ik al heb kunnen nagaan is het volgende:
* wanneer ik achteraf een niet verstuurd bericht uit de "Verzonden items" open, en - voorzien van nieuwe berichttekst - ofwel via "Forward/Doorsturen", ofwel via "Reply all/Allen beantwoorden" opnieuw verstuur, komt deze volledige conversatie (dus oorspronkelijk bericht, en de toegevoegde tekst op nieuwe datum) meestal wèl aan.
* ik heb twee telenet.be accounts in mijn Telenet abonnement; vermiste berichten komen voor in allebei de accounts
Is er een manier om na te gaan of dit probleem ontstaat in mijn e-mail programma, dan wel ergens in de Internet-communicatie, hetzij bij Telenet transmissie hetzij onze modem?
Als e-mail programma gebruik ik Microsoft Office Outlook (versie 2007). Indien ik meer info moet doorgeven laat maar weten.
Alvast bedankt voor enig advies,
Yves.