Beantwoorden
Stefanovic
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

Goedemiddag,
heb een nieuwe smartphone Samsung S22 en gebruik de standaard email app van samsung voor mijn mail. Alles werkt goed behalve de synchronisatie van de mappen.
Ik heb in de webmail zelfgemaakte mappen maar deze worden niet overgezet naar de smartphone, met mijn vorige samsung S10 stonden deze er wel bij.
Instellingen email staan op IMAP ingesteld.

Kan iemand mij hiermee helpen of zeggen hoe ik dit kan oplossen aub?
Alvast bedankt.

MVG

Stefan

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

@Stefanovic 

 

Op een ouder Samsung toestel: in de instellingen kies je map toevoegen. Je krijgt dan een lijst van alle mappen die op de server staan.

0 Likes
Stefanovic
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

Klopt maar met de nieuwe samsung s22 krijg ik deze mappen niet te zien helaas.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

@Stefanovic 

De vraag een stellen aan Samsung?

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

Heb hetzelfde probleem met mijn Samsung S21 FE dus ik volg....

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

Ik heb nog volgende sugesties:

  • loop rustig alle opties door in de instellingen van de app
  • staat er ergens iets van abonneren, dan zit daar allicht de oplossing (bij sommige mailclients moet je abonneren op niet standaard mappen en op submappen (die impliciet ook niet standaard zijn).

Als dat niet helpt, stel dan de vraag aan Samsung, kan ook via Whatsapp.

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Zelfgemaakte mappen niet zichtbaar op nieuwe smartphone

Ik zie niks van abonneren staan hoor in de app...

Ik ga toch eens horen bij Samsung hopend op een reactie en ondertussen de K-9 app installeren...

0 Likes