Beantwoorden
waltervh
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken!

emailadres maken bij ander abonnement mislukt

Ik heb volgende uitgevoerd op aanraden van de Telenet website uitleg:

 

Goed om te weten

  • Verwijderde e-mailadressen worden voor 6 maanden geblokkeerd. Zo kunnen andere klanten het niet meteen gebruiken
  • ===> Wil je een e-mailadres toch meteen volledig verwijderen (bv. om het naar een mailbox van een ander abonnement te verplaatsen)? Verwijder het dan definitief

Ik heb het dus definitief verwijderd en kan het niet terug aanmaken op een nieuwe mailbox op een ander abonnement.

Resultaat op de mailbox van het ander abonnement:

 

Beheer de aliassen van je mailbox
E-mailadres reeds in gebruik
walter.van.heertum@telenet.be is reeds in gebruik, gelieve een ander e-mailadres te kiezen.
 

Telenet beweert dat het wel gaat.

0 Likes
3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

emailadres maken bij ander abonnement mislukt

@waltervh

 

Kun je nog terug naar je oude abonnement? Kijk dan daar eens of je het adres in kwestie niet moet "vrijgeven" ipv verwijderen.

 

En anders zou ik gewoon een beetje geduld oefenen tot uw definitieve verwijdering helemaal doorgedrongen is in het systeem.

 

BTW, ik zou als ik van u was uw post nog even editen en uw mail adres gedeeltelijk verbergen door een reeks XXXXjes ipv de echte waarde. Dat kun je doen door rechtsboven in uw post op het vogeltje (of de "V" als je wil) te klikken en dan "Antwoord bewerken" aanklikken.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

emailadres maken bij ander abonnement mislukt

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbo...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

emailadres maken bij ander abonnement mislukt

Ik vrees dat dit niet meer zal lukken tenzij de oude account nog bestaat. Kan je daar nog inloggen dan kan je zoals gezegd verwijderen en vrijgeven. Is het oude account opgezegd dan is dit helaas niet meer mogelijk.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes