24812
netweters
|
152871
antwoorden
|
20751
vragen
|
Hallo
Sinds gisteren kan ik plots geen emails meer verzenden met mijn Samsung X-cover 2 (GT S7710); het aanmelden bij de telenetserver lukt niet meer terwijl er niks veranderd is aan mijn inloggegevens of uitgaande server parameters (TLS, poort 587). Ik werk met de standaard email software van android (4.1.2) die geïnstalleerd is op de smartphone. Het probleem doet zich enkel voor bij de smartphone, dus niet bij mijn notebook of vaste computer. foutmelding: installatie kan niet worden voltooid; onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord. Versturen via gmail gaat wel dus heeft echt te maken met authentificatie telenet server.
Ik heb al een fabrieksreset uitgevoerd maar het probleem houdt aan. Ben ten einde raad..Iemand ideetje?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik las juist een bericht van iemand die hetzelfde aan de hand heeft met een iPhone. Mogelijk scheelt er iets aan de servers van TN?
Heb je al eens geprobeerd om de instellingen voor de uitgaande mail opnieuw in te stellen? Wat zijn je instellingen (server, poort, SSL, ...) op dit moment?
Je zou eventueel met een andere mail app kunnen proberen om te zien wat dat geeft: Gmail (tenzij je Samsung dat nu al gebruikt) of K-9 Mail of BlueMail.
Hallo
Ik heb een andere email app geïnstalleerd en die gaf me de reden waarom de tn server me blokkeerde en kreeg de melding om abuse@telenet.be
Te contacteren blijkbaar was mijn adres gehacked om spam te versturen. Paswoord veranderd en hen terug gecontacteerd en ze hebben me terug gedeblokkeerd. Lag dus wel degelijk aan de smtp server die me niet meer wou accepteren. Dank voor je reactie. Emmanuel
E-mail onmogelijk te versturen met Outlook 2010
SMTP poort 857 is niet juist ikkom op een ander adres
@Ex-Netweter schreef:E-mail onmogelijk te versturen met Outlook 2010
SMTP poort 857 is niet juist ikkom op een ander adres
@Ex-Netweter Er zijn hier heel veel meldingen van mensen die op de blacklist staan. Misschien best even naar de helpdesk bellen (015/666666) en vragen of dat bij jou ook niet het geval is.
Dan kunnen ze jou er eventueel direct van verwijderen.
@Ex-Netweter schreef:Hallo
Ik heb een andere email app geïnstalleerd en die gaf me de reden waarom de tn server me blokkeerde en kreeg de melding om abuse@telenet.be
Te contacteren blijkbaar was mijn adres gehacked om spam te versturen. Paswoord veranderd en hen terug gecontacteerd en ze hebben me terug gedeblokkeerd. Lag dus wel degelijk aan de smtp server die me niet meer wou accepteren. Dank voor je reactie. Emmanuel
@Ex-Netweter Om je even gerust te stellen: je adres moet niet 'gehacked' zijn om spam te versturen. Ze misbruiken gewoon je email adres om SPAM te versturen.
Niemand is aangelogd met je Telenet-account of is ingebroken in je PC of op de Telenet server...
@Ex-Netweter schreef:E-mail onmogelijk te versturen met Outlook 2010
SMTP poort 857 is niet juist ikkom op een ander adres
@Ex-Netweter- Waarschijnlijk een typo, maar het is 587, niet 857.
Heb sinds vorige week het zelfde probleem op Iphone 5c: plots kan ik geen mails meer versturen. Hulp van helpdesk bij Telenet noch rechtstreeks in 2 winkels brengen hulp. Het zou de niet compatibiliteit zijn tussen telenet en de iphone.
Ondertussen ben ik bedankt...and help your self
Wat is na het veranderen van wachtwoord (advies telent) nu uiteindelijk de oplossing?
Heb zonet de raad opgevolgd om bij de instelling de gebruikersnaam en het wachtwoord weg te laten. En oeps! Het werkt, wel trager maar toch.
Merciekes
@Ex-Netweter schreef:Heb zonet de raad opgevolgd om bij de instelling de gebruikersnaam en het wachtwoord weg te laten. En oeps! Het werkt, wel trager maar toch.
Merciekes
Het werkt misschien wel, maar er zijn enkele bedenkingen: dit is niet veilig en als je verbonden bent met een niet-Telenet netwerk, dan zal je geen mail kunnen versturen.