Beantwoorden
Slawomir
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mail in het buitlenland

ooit dit verzonden naar telenet klachtendienst:

thuis ontvang en verzend ik mails met windows live mail op mijn laptop maar  als ik in het buitenland ben met deze laptop kan ik  mails alleen  ontvangen.
ik heb deze laptop en wlm met ziggo ook gebruikt in het buitenland en daarmee had ik dit probleem niet.nu woon ik in vlaanderen. het gaat niet om een mail programma maar om de instellingen erin. mijn vrienden gebruiken een ander mailprogramma bv outlook of mail en hebben hetzelfde probleem! ik wil dus graag weten wat de oorzaak is hiervan. welke instellingen moet ik dus hebben zodat mijn programma ook normaal overal werkt ,dus niet alleen thuis? aub geen link sturen over die instellingen zoals jullie graag doen maar vakkundig mijn probleem bekijken en  oplossen .
0 Likes
8 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

mail in het buitlenland

Normaal gezien moet je volgende instellingen doe in je SMTP server: smtp.telenenet.be poort 587 beveiliging TLS en je zou geen problemen meer mogen hebben. Zorg er wel voor dat je mailbox een wachtwoord heeft van meer dan 8 tekens.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

mail in het buitlenland

en dat identificatie vereist is.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5223
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

mail in het buitlenland

Op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre... staat stap voor stap uitgelegd hoe je moet instellen.

Hou  ook rekening met de opmerkingen van @igvfer en @Janneke_Dust. Een zwak wachtwoord dat in een bepaald e-mailprogramma al jaren werkt en nog steeds werkt, kan bij een nieuwe instelling best niet meer werken zonder dat er een melding komt dat dit door het zwakke wachtwoord komt.

0 Likes
Slawomir
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mail in het buitlenland

bedankt voor je tip maar dit heeft niets  opgeleverd

0 Likes
Slawomir
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mail in het buitlenland

wat voor indetificatie, waar vind ik die?

0 Likes
Slawomir
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

mail in het buitlenland

bedankt maar dit stuurt telenet zelf ook

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2272
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

mail in het buitlenland

Men noemt het ook verificatie vereist ipv Identificatie.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

mail in het buitlenland

"verificatie vereist". Bij apple (althans op een mac) heb je dan de keuze uit een 4-tal mogelijkheden. Je moat de mogelijkheid "wachtwoord" kiezen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes