24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
ooit dit verzonden naar telenet klachtendienst:
Normaal gezien moet je volgende instellingen doe in je SMTP server: smtp.telenenet.be poort 587 beveiliging TLS en je zou geen problemen meer mogen hebben. Zorg er wel voor dat je mailbox een wachtwoord heeft van meer dan 8 tekens.
Op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/guide/e-mailprogramma-instellen-voor-je-telenet-e-mailadre... staat stap voor stap uitgelegd hoe je moet instellen.
Hou ook rekening met de opmerkingen van @igvfer en @Janneke_Dust. Een zwak wachtwoord dat in een bepaald e-mailprogramma al jaren werkt en nog steeds werkt, kan bij een nieuwe instelling best niet meer werken zonder dat er een melding komt dat dit door het zwakke wachtwoord komt.
bedankt voor je tip maar dit heeft niets opgeleverd
wat voor indetificatie, waar vind ik die?
bedankt maar dit stuurt telenet zelf ook
"verificatie vereist". Bij apple (althans op een mac) heb je dan de keuze uit een 4-tal mogelijkheden. Je moat de mogelijkheid "wachtwoord" kiezen.