Beantwoorden
orentis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ongewenste email

Hallo allemaal,

 

Ik zit met het volgende probleem.

Sinds een maandje of zo krijg ik emails van een +18 site en deze noemt postcodeflirten.nl

helaas blijven deze maar emails sturen tot soms 20 per dag! Echter heb ik me nooit aangemeld voor deze site of een andere 18+ site!

Ik heb geprobeerd om de domein in men spam te laten toekomen (minder last van) maar deze werkte niet!!! Dan heb ik contact opgenomen met telenet en deze zeiden om  iets andere te doen. (kan niet meer op de naam komen) deze hielp een beetje maar sinds kort krijg ik deze emails terug in men inbox!!

Echter nu krijg ik dus deze emails in men inbox en in men spambox!

Nu ik heb geprobeerd om via de link me te proberen afmelden maar deze link vraagt om een account aan te maken voor dat ik iets kan doen want ik natuurlijk niet wil doen.

 

Kan er me alstublieft iemand hier mee helpen want 20 - 30 emails vind ik toch enorm veel en moeilijk als je dan ook een mailtje krijgt die wel van toepassing is.

 

met vriendelijke groet,

 

Orentis

 

 

Tags (3)
0 Likes
9 reacties
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

ongewenste email

Misschien een "vriendelijk" berichtje sturen dat dit moet ophouden, dat je anders klacht neerlegt bij de politie voor stalking.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ongewenste email

Welke mailclient gebruik je? Met Mozilla Thunderbird werk je bijvoorbeeld met een zelflerende filter én een filter gebaseerd op o.a. SpamAssassin en SpamPal. Lijsten die automatisch bijgewerkt worden.

 

Wat je ook kan doen, en ik denk dat TN dit heeft aangeraden, is in Mijn Telenet instellen dat de door TN gemarkeerde spam [SPAM] in het onderwerp krijgt, zodat je daar dan een filter voor kan instellen. Maar dan zal je nog van tijd tot tijd in je spam map moeten kijken of er geen false positives zijn.

 

Uitschrijven... in principe wordt dat juist afgeraden, want op die manier geef je de spammer de boodschap dat de mailaccount niet alleen actief is, maar ook nog eens gelezen wordt.

 

Ik heb juist even gekeken en het domein postcodeflirten.nl is niet eens geregistreerd. Lijkt me dus een duidelijk signaal om je niet uit te schrijven.

 

Kan je de headers van zo'n bericht eens posten? Zorg er wel voor dat je je eigen adres maskeert.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
francis50
Freshman Veelweter
Berichten: 206
Full speed writing! Even demarreren... Topicvreter! Warming up?

ongewenste email

SB: op het moment dat ik het stuurde dacht ik eraan, als je antwoord weten ze dat de account geldig is, dan is het geen oplossing hé.

0 Likes
orentis
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ongewenste email

hey,

 

bedankt voor je antwoord maar helaas ben ik een leek op dit gebied kan je me vertellen wat ik juist moet doen om die headers te vinden

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ongewenste email

Welk programma vgebruik je voor e-mail? Of gebruik je webmail (e-mail ophalen via een browser zoals Firefox, Edge, Internet Explorer, Chrome, ...) ?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

ongewenste email

Je kan een klacht over spam indienen bij hun webhost:

https://supportcenter.godaddy.com/abusereport

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ongewenste email

@Area57_1- Jij hebt duidelijk op postflirts.nl gezocht. De OP heeft het nochtans over postflirten.nl, een domein dat niet bestaat. Een typo wellicht...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

ongewenste email


@sb schreef:

@Area57_1- Jij hebt duidelijk op postflirts.nl gezocht. De OP heeft het nochtans over postflirten.nl, een domein dat niet bestaat. Een typo wellicht...


Ik heb op postcodeflirten.nl gezocht:

https://www.whois.com/whois/postcodeflirten.nl

 

Ik maak wel regelmatig typfouten Smiley Vrolijk.

Daarom dat ik fan ben van copy-paste te gebruiken wanneer het kan. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ongewenste email

@Area57_1- Zoals je kan zien heb ik soms een beetje last van dyslexie, vooral dan wanneer ik wat sneller wil lezen dan dat mijn verstand kan volgen. ;-o


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes