@francis50, zolang telenet het gebruik van pandora adressen niet afschaft/blokkeert zullen er klanten zijn die hun pandora adres blijven gebruiken. Het is niet anders en daar kun je niks aan doen.
Maar daarmee is @anke2 natuurlijk niet geholpen, maar ik vrees dat wij netweters daar niet veel aan gaan kunnen doen ... Al vind ik het persoonlijk ook wel vreemd dat een nieuwe klant met dezelfde naam als een oude klant zomaar hetzelfde mail adres kan krijgen ..
Tenzij ... de afzenders van die mails zich vergist hebben en een cijfer weggelaten hebben ... Ik heb verschillende contacten die om verschillende redenen verschillende keren klant zijn of aangemeld zijn en die hun mail adres is niet meer naam.voornaam@telenet.be maar wel naam.voornaam1@telenet.be ... of gelijk welk ander cijfer ...
Als dat nu bij @anke2 ook het geval is krijgt zij dus mss mails gericht aan iemand met dezelfde naam maar die eigenlijk een cijfer toegevoegd gekregen heeft en de afzender heeft dat cijfer niet gezien of vergeten ...
Wie zal het zeggen? Telenet misschien ...
StefaanH | Krak De Gustibus et Coloribus non est disputandum. Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.