24755
netweters
|
152390
antwoorden
|
20698
vragen
|
ik dacht dat dit niet kon maar er is wel een verschil tussen beiden... ik bedoel dat mijn emailadres eindigt op @Pandora.be en ik reeds 2x post ontving van iemand anders die blijkbaar dezelfde naam heeft maar eindigt op @telenet.be. Heel vervelend probleem welk ik reeds meldde bij Telenet. Het ging zelfs om persoonlijke emails die bij ons terecht kwamen maar niet voor ons bestemd waren...
Een verhaal uit 2004, dus 14 jaar geleden en toch zijn er nog altijd mensen met een Pandora adres.
Nieuwe klanten van internetverdeler Telenet krijgen geen e-mailadres meer dat eindigt op @Pandora.be. Op termijn moeten alle pandora-adressen verdwijnen. De 417.000 klanten van Telenet bereik je voortaan op @telenet.be. ,,Wij doen de verandering voor de duidelijkheid'', zegt Telenet-woordvoerster Paskal Deboosere, ,,een adres op telenet.be is nu eenmaal doorzichtiger dan een op pandora.
Uiteraard zijn er nog klanten met pandora.be adressen. Helemaal verdwijnen zal toch nog even duren, denk ik. Het gaat om klanten van het eerste uur. Zelf heb ik zo ook 10 pandora.be adressen en ik blijf ze gebruiken, zo lang het kan.
Hier en daar zie je trouwens zelfstandigen die een pandora.be adres op hun bestelwagen hebben staan. Dus ze worden wel degelijk gebruikt en ik vermoed dat het Telenet niet veel geld en moeite kost om dat te onderhouden...
sb, ik zelf ben ook al van in het eerste begin erbij, was nog in de tent indertijd en koste nog zeer veel geld, maar heb dat direct veranderd toen het bericht kwam, ik heb wel niets te verbergen maar vooruitgang moet er ook zijn.
@francis50, zolang telenet het gebruik van pandora adressen niet afschaft/blokkeert zullen er klanten zijn die hun pandora adres blijven gebruiken. Het is niet anders en daar kun je niks aan doen.
Maar daarmee is @Ex-Netweter natuurlijk niet geholpen, maar ik vrees dat wij netweters daar niet veel aan gaan kunnen doen ... Al vind ik het persoonlijk ook wel vreemd dat een nieuwe klant met dezelfde naam als een oude klant zomaar hetzelfde mail adres kan krijgen ..
Tenzij ... de afzenders van die mails zich vergist hebben en een cijfer weggelaten hebben ... Ik heb verschillende contacten die om verschillende redenen verschillende keren klant zijn of aangemeld zijn en die hun mail adres is niet meer naam.voornaam@telenet.be maar wel naam.voornaam1@telenet.be ... of gelijk welk ander cijfer ...
Als dat nu bij @Ex-Netweter ook het geval is krijgt zij dus mss mails gericht aan iemand met dezelfde naam maar die eigenlijk een cijfer toegevoegd gekregen heeft en de afzender heeft dat cijfer niet gezien of vergeten ...
Wie zal het zeggen? Telenet misschien ...