Beantwoorden
marcelann
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

postmaster berichten uitschakelen

Als mijn ouders een e-mail ontvangen, ontvangen ze ook een tweede mail erbij: een zogenaamd "postmaster" bericht, vanwege postmaster@telenet.be. Er staat eigenlijk niets in, enkel ten onderwerp "new message received at (telenetmail-adres ouders)". Hoe kan ik dit uitschakelen, dat ze deze onzinnige berichten om te melden "dat ze een bericht hebben ontvangen" niet meer krijgen?

0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

postmaster berichten uitschakelen

Veel informatie geef je niet echt. Zo weten we bijvoorbeeld niet of je ouders mail ophalen via webmail of via een mailclient (welke en welke versie?). Wat staat er exact in die tweede mail? Kan je een voorbeeld (zonder hun mailadres) posten inclusief alle headers? Komt dit voor bij elke mail die ze ontvangen? In het slechtste geval kunnen ze een kill filter (regel) aanmaken om het bericht automatisch te verwijderen, maar als het een instelling is, dan kan het wellicht volledig uitgeschakeld worden. Maar ik moet zeggen dat ik dit nog nooit ben tegengekomen, niet bij TN en ook niet bij andere providers.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

postmaster berichten uitschakelen

  • http://mail.telenet.be
  • Instellingen
  • E-mail (onder Accounts)
  • Het mailadres verwijderen bij "Kennisgevingbericht verzenden aan:"
  • Opslaan

    @marcelann schreef:

    Als mijn ouders een e-mail ontvangen, ontvangen ze ook een tweede mail erbij: een zogenaamd "postmaster" bericht, vanwege postmaster@telenet.be. Er staat eigenlijk niets in, enkel ten onderwerp "new message received at (telenetmail-adres ouders)". Hoe kan ik dit uitschakelen, dat ze deze onzinnige berichten om te melden "dat ze een bericht hebben ontvangen" niet meer krijgen?



marcelann
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

postmaster berichten uitschakelen

Aan de Professional Weetjesweter: hartelijk dank! Het is op deze manier inderdaad opgelost! 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

postmaster berichten uitschakelen

@marcelann- Prima! Duid je het bericht van @Area57_1 ook even aan als oplossing? Tnx!

 


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
eddyleeuwerck
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

postmaster berichten uitschakelen

ik wel af van postmaster berechten

Tags (1)
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

postmaster berichten uitschakelen


@eddyleeuwerck@  schreef:

ik wel af van postmaster berechten


Werkt de oplossing van hierboven dan niet? Anders wat meer uitleg. Dat is nu een beetje een vraag in de zin van "Ik wil van mijn vrouw af"....Smiley LOL



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.