24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Als mijn ouders een e-mail ontvangen, ontvangen ze ook een tweede mail erbij: een zogenaamd "postmaster" bericht, vanwege postmaster@telenet.be. Er staat eigenlijk niets in, enkel ten onderwerp "new message received at (telenetmail-adres ouders)". Hoe kan ik dit uitschakelen, dat ze deze onzinnige berichten om te melden "dat ze een bericht hebben ontvangen" niet meer krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Veel informatie geef je niet echt. Zo weten we bijvoorbeeld niet of je ouders mail ophalen via webmail of via een mailclient (welke en welke versie?). Wat staat er exact in die tweede mail? Kan je een voorbeeld (zonder hun mailadres) posten inclusief alle headers? Komt dit voor bij elke mail die ze ontvangen? In het slechtste geval kunnen ze een kill filter (regel) aanmaken om het bericht automatisch te verwijderen, maar als het een instelling is, dan kan het wellicht volledig uitgeschakeld worden. Maar ik moet zeggen dat ik dit nog nooit ben tegengekomen, niet bij TN en ook niet bij andere providers.
@Ex-Netweter schreef:Als mijn ouders een e-mail ontvangen, ontvangen ze ook een tweede mail erbij: een zogenaamd "postmaster" bericht, vanwege postmaster@telenet.be. Er staat eigenlijk niets in, enkel ten onderwerp "new message received at (telenetmail-adres ouders)". Hoe kan ik dit uitschakelen, dat ze deze onzinnige berichten om te melden "dat ze een bericht hebben ontvangen" niet meer krijgen?
Aan de Professional Weetjesweter: hartelijk dank! Het is op deze manier inderdaad opgelost!
@eddyleeuwerck@ schreef:ik wel af van postmaster berechten
Werkt de oplossing van hierboven dan niet? Anders wat meer uitleg. Dat is nu een beetje een vraag in de zin van "Ik wil van mijn vrouw af"....