Beantwoorden
Annies123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

probleem bij aanmelden telenet webmail

ik heb 2 accounts op 1 pc, telkens weer moeten mijn man en ik, bij het aanmelden, ons volledige e-mail adres en wachtwoord intikken. Bij onze vorige pc stonden de 2 e-mail adressen klaar met overeenkomstig ww en moesten we gewoon aanklikken. Hoe kan ik dit regelen dat het weer op de oude manier gebeurt?

 

0 Likes
5 reacties
Vanderweyden
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

probleem bij aanmelden telenet webmail

Beste Annies,


Kun je misschien iets meer informatie geven? Hoe open je webmail? Welke browser? Welke aanpassingen heb je recentelijk gedaan? Dan kunnen we je iets beter helpen.

Het kan nu nog van alles zijn, kijk bijvoorbeeld eens naar:
https://support.microsoft.com/en-us/help/17499/windows-internet-explorer-11-remember-passwords-fill-...
https://support.mozilla.org/en-US/kb/password-manager-remember-delete-change-and-import

 

Groet,

 

0 Likes
Annies123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

probleem bij aanmelden telenet webmail

Hallo,

beetje meer informatie : 

bij mijn vorige pc(windows 10, in reparatie) klikte ik op de snelkoppeling (toen telenet icoon dacht ik), nu google icoon)dan kwam ik op de telenet webmail pagina om je aan te melden. Als ik daar dan een eerste letter in typte kwam onmiddellijk onze 2 e-mail adressen tevoorschijn en moesten we gewoon kiezen. Eenmaal gekozen kwam ook het bijhorende wachtwoord er al te staan.

Nu (windows 7) moet ik telkens op het webmail aanmeldingsformulier het hele adres en ook wachtwoord intikken.

Er zal wel een manier zijn om het terug te laten werken zoals vroeger, maar heb na lang zoeken en een tel. naar Telenet, nog geen oplossing gevonden.

Ik veronderstel dat windows 7 of 10 hierbij geen verschil maakt

 

 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

probleem bij aanmelden telenet webmail

Welke browser??


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

probleem bij aanmelden telenet webmail

Ik gebruik Win 7 met Chrome en dat werkt allemaal heel mooi, alles wordt onthouden. Ik hoef zelfs de eerste letter niet in te tikken, ik krijg een dropdown van alle onthouden accounts.

 

Heb je mss een setting aangepast in uw browser (of een andere, algemene tool)waardoor er geen cookies aanvaard worden? Dan heb je zulke effecten ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Annies123
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

probleem bij aanmelden telenet webmail

Dag Stefaan,

 

Heb een andere pc in werking. Ik heb gebeld naar Telenet maar die zeggen dat het aan de instellingen van Windows ligt, maar heb het nog niet kunnen oplossenGefrustreerde smiley

grts

0 Likes