Beantwoorden
Bart27
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"Deze login werd niet teruggevonden" op Telenet Webmail

Als ik wil inloggen op de mail krijg ik de fout 'Deze login werd niet teruggevonden.'

Wat nu??

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Deze login werd niet teruggevonden.

0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Deze login werd niet teruggevonden" op Telenet Webmail

@Bart27 

En welke login gebruik je dan ?

Als je de letter met de cijfers gebruikt kan het zijn dat dit niet meer werkt. Probeer eens je email adres te gebruiken voor in te loggen. 

Een tijd geleden is hier aangegeven dat Telenet de Telenet logins gaat veranderen en allemaal gaat terug brengen naar één login voor iedereen om het makkelijker te maken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bart27
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Star Wars Day Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

"Deze login werd niet teruggevonden" op Telenet Webmail

Als ik wil inloggen in de telenet webmail, krijg ik de melding "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn verkeerd".

Als ik dan op wachtwoord vergeten klik en dan mijn mailaders ingeef, krijg ik de melding "deze login werd niet teruggevonden"

 

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

"Deze login werd niet teruggevonden" op Telenet Webmail

@Bart27 

En als je dan een paswoord verandering doet via de klantendienst ? Misschien kunnen zij dit wel vanop afstand eens proberen en zien welk resultaat het dan geeft. Je kan ook proberen om je letter met de cijfers eens te gebruiken voor een nieuw paswoord aan te vragen online.  

Je bent zelf toch ook beheerder voor je paswoord en email adres ? Niet dat er iemand anders de beheerder is bij jullie die de factuur betaald. Het is maar voor de zekerheid een vraagje want de 'gewone gebruiker ' kan geen aanpassingen doen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

"Deze login werd niet teruggevonden" op Telenet Webmail

@patrick37 

Logins zoals a12345 werken nog altijd. Zowel voor dit forum als voor mail. Al mijn mailboxen zijn ingesteld op a12345 of t12345 of u12345 etc. Dat zou het probleem dus niet mogen zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.