"Werk uw referenties voor het account x@telenet.be bij"
Een collega krijgt al maanden dagelijks een mail aan van Microsoft genaamd : Werk uw referenties voor het account (naam)@telenet.be bij
Als oplossing geeft Microsoft :
Je moet naar outlook.com gaan en daar inloggen en dan het volgende doen :
• Selecteer op de werkbalk het pictogram Instellingen(rechtsboven) en selecteer vervolgens alle Outlook-instellingen.
• Selecteer E-mail synchroniseren om uw Verbonden accounts te zien.
• Controleer de details voor het verbonden account dat niet meer werkt, en los het probleem op.
Opmerking: als u deze meldingen niet meer wilt ontvangen, verwijdert of herstelt u het verbonden account dat niet wordt gesynchroniseerd
Hij heeft dat nu gedaan en toch blijft hij die mails nog krijgen. Hij gebruikt net zoals ik Outlook met daarin zijn hotmail account en zijn Telenet account
Wat kan hier nog fout zitten ?
Inhoud gewijzigd door Daan (mod) | Reden: E-mailadres openbaar
Opgelost! Ga naar oplossing.