Beantwoorden
jh995
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Since een paar dagen staat er in het mail hoofd behalve "Van" en "Aan", "antwoorden aan: SMTP telenet be

Ik heb geen idee wat dit betekent of hoe ik dit kan corrigeren.

Ik heb mijn mail adres gewijzigd en ben al enige tijd bezig om de Telenet mail met MS Outlook te letaten communiceren, maar dat lukt maar gedeeltelijk. Bovendien ben ik veel zaken kwijt zowel  oude mails  als mail adressen in beide mail programmas.

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Wat gebruik je op wat voor een toestel?

Je hebt een Telenet e-mailadres. Heb je dat gewijzigd? Wat heb je juist gewijzigd en hoe?

Je wil je Telenet mail met MS Outlook laten communiceren. Wat bedoel je juist met MS Outlook en met communiceren? Bedoel je met MS Outlook de software die deeluitmaakt van sommige pakketten van MS Office of wat anders? Bedoel je met communiceren mails sturen en ontvangen in dat programma of wat anders?

Kan je precieser omschrijven wat je juist gedaan hebt, wat je vaststelt, hoe je die vasstelling doet, wanneer, met welk programma, ...?

0 Likes
jh995
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Ik werk op een gewone desktop en heb since ik mijn Telenet ID heb veranderd zeer veel problemen met Telenet mail en Outlook 365. Ik heb veel vragen maar zal proberen stap voor stap deze te stellen. 1) Kan ik mijn oude Telenetnet mail en contakten nog recuperen? 

2) Als ik mails vanaf Outlook verstuur en deze terug kijk op Telenet webmail, staat er in de kop behoudens 'Van' en 'Aan' ook  'Antwoorde aan: smtp telenet be' staat. 

Dit heb ik nooit eerder gezien en weet niet wat hiermee aanvangen?

Hopelijk kan je me hiermeen helpen.

Hopelijk kan je me hiermee helpen?
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Je schrijft dat je uw TelenetID veranderd hebt. Bedoel je daarmee dat je een bestaand abonnement opgezegd hebt en dat je daarna een nieuw abonnement aangegaan bent of iets anders?

 

Kan je nog je 'oude' mail en contacten zien in Webmail van Telenet?

 

IAls je uw mails bekijkt in Webmail van Telenet heb je dan enkel naast de 'Van' en 'Aan' een 'Antwoord aan' bij mails die jij verstuurd hebt met Outlook 365? Is  dat enkel bij mails die je verstuurd hebt sinds de verandering van ID? 

 

Heb je dit (optie Outlook 2016 (Office 365) ) gevolgd als je in Outlook 365 je Telenet e-mail heb toegevoegd?

 

0 Likes
jh995
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Netjes! Mooi, mooi!

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Ik heb zelf op Telenet mijn ID en paswoord veranderd. De oude mail zie ik niet meer maar nog wel contacten.

Ja dat is alleen bij mails verstuurd via Outlook en sinds de ID verandering.

Nee ik denk niet dat ik die optie heb gevolgd, maar direct via Outlook instructies.

Ik heb vandaag nog een tweede ID toegevoegd en zag dat de door mij veranderde pop/ smtp is en de nu toegevoegde is imap/smtp. Als ik me goed herrinner heb ik vroeger voor POP gekozen omdat ik dan alle mails op de PC heb staan en makkelijker ofline kan werken. Ik heb wel de erg veel oude in-mails terug kunnen vinden maar geen out-mails en contacten. 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

""antwoorden aan: SMTP telenet.be"

Bedoel je met je Telenet ID enkel een nieuw e-mailadres? Je ID is ééén of twee letters gevolgd door een getal. Dat kan je niet wijzigen en dat krijg je van Telenet.

 

De out mails staan in verzonden berichten.

 

Door enkel naar de Outlook instructies te kijken heb je niet alle informatie ingegeven die nodig was. Met imap kan je evengoed alle mails op PC hebben en offline werken.

 

De standaard instelling bij POP3 is dat alle mails die naar jou verstuurd worden op de server gewist worden. Als je de e-mails niet meer op je computer staan hebt, dan zijn die verloren.

 

Probeer maar één zaak per keer te veranderen en maak geen nieuwe e-mailadressen aan. Probeer eerst om alles tergu goed te krijgen. Als je de instructies van Telenet volgt zou het probleem van het extra lijntje "antwoorden aan" moeten verdwijnen. Let wel dit is enkel zo voor nieuwe mails die je vertuurd na de aanpassing. De mails die het lijntje nu hebben, blijven dat behouden.